اخبار / استخدامی / استخدام صنعت نفت تا سه ماه آینده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام صنعت نفت تا سه ماه آینده

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران؛ مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در اولین روز از هفته دولت  ضمن بازدید از تاسیساتNGL شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشستی با حضور مدیرعامل نفت گچساران و  روسای این شرکت شرکت کرد.
معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در این جلسه با تبریک هفته دولت به همه خدمتگزاران به خصوص کارکنان صنعت نفت گفت: امروز خوشحال هستیم که در جمع شما هستیم .
وی ادامه داد رویکرد دولت سیزدهم این است که مشکلات کارکنان را در مناطق عملیاتی پیگیری نماییم و بهترین تصمیم برای برطرف شدن چالش ها گرفته شود .
علی مددی افزود:  امروز رویکرد ما در دولت سیزدهم تخصصی است و فقط نفتی ها تصمیم گیرنده هستند و شورای اداری گذشته که برخی حتی نفتی نیز نبوده اند برای کارکنان تصمیم می‌گرفتند .
وی خاطرنشان کرد: مشکلات دولت گذشته به دولت جدید منتقل شد اما ما آمده ایم برای برطرف شدن مشکلات و چالش ها و برای هر استان یک نفر را معرفی کرده ایم و این حلقه ارتباطی تمامی مشکلات را به مرکز ارایه می دهد .
وی تصریح کرد: تصمیمات امروز در نفت تصمیمات جزیره ای نیست بلکه یک زنجیره کامل است و ما با یک برنامه ریزی کامل و یک کار کارشناسی به جهت تسهیل گری مشکلات کارکنان پیگیری نماییم . نیاز استخدامی در صنعت نفت را در دستور کار داریم و در حال تصویب آن هستیم.
علی مددی بیان کرد : حداکثر جذب نیروی بومی را در دستور کار داریم و تا سه ماه آینده آزمون جذب را برگزار خواهیم کرد . معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت همچنین به شکل گیری شورای مدیران منابع انسانی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود:  این شورا با تعامل و هم افزایی همه مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه شکل گرفته و زمینه رشد و تعالی سازمانی همکاران را نیز فراهم می کند وی در حال حاضر بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری را در دستور کار کار قرار داده ایم .
علی مددی در خصوص ماده 10 از سال 99 اجرا شد ولی ناقص بود و دستور ویژه وزیر نفت به جمع بندی هایی رسیده ایم و امیدواریم این مشکل را برطرف نماییم .
در این بازدید ابراهیم فولادوند مشاور معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ؛حمید حسین نژاد مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی ؛علی غرایاق زندی مدیرکل تشکیلات روشها و تعالی سازمان؛علی ستوده مدیرکل آموزش؛حسین طنابنده معاون طرحهای تامین نیروی انسانی؛منوچهر بارانی مدیر منابع انسانی مناطق نفت‌خیز جنوب؛علیرضا بیگدلی آذری سرپرست مدیریت منابع انسانی بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از مدیران منابع انسانی معاون وزیر را همراهی کردند.


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۲ شهریور ۱۴۰۱