اخبار / استخدامی / استخدام شرکت کشت و صنعت پیوند خاوران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت کشت و صنعت پیوند خاوران

شرکت کشت و صنعت پیوندخاوران (سهامی خاص) از مجموعه های تحت پوشش هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که در سال 1373 تاسیس و طی شماره 445 در دفتر ثبت شرکتهای شهرستان بیرجند به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت در شهرستان بیرجند و واحدهای فعلی آن در بخش مرکزی بیرجند و شهرستان های قاین، سربیشه و خوسف واقع است.

شرکت کشت و صنعت پیوند خاوران در نظر دارد، با توجه به طرح های سرمایه گذاری جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز "ترجیحاً بومی" استان خراسان جنوبی بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه استخدامی شرکت از بین متقاضیان مرد به شرح جدول ذیل را پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، ارزیابی توانمندی، شایستگی، طی فرآیند مصوب و از طریق کمیته جذب منابع انسانی استخدام نماید.

مهلت ثبت نام تا 23 تیر 1401 می باشد.رشته و گرایش های تحصیلی مورد پذیرش ردیف عنوان پست مدرک  تحصیلی مورد نیاز رشته های تحصیلی جنسیت شرایط احراز  تخصصی سابقه کار ۱ کارگر کشاورزی دیپلم کلیه گرایش ها مرد آشنایی با کارکشاورزی ۱ سال ۲ کارگر کشاورزی فوق دیپلم کشاورزی مرد آشنایی با کارکشاورزی ۱ سال ۳ راننده تراکتور دیپلم کلیه گرایش ها مرد آشنایی با رانندگی تراکتور و داشتن گواهینامه ۱ سال شرایط عمومی و اختصاصی1 -تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی
2 -اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و تدین به دین مبین اسلام
3 -دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل موردنظر
4 -دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
5 -شرط سنی برای افرادی که با مدرک دیپلم قصد شرکت در آزمون را دارند بین 20 تا 25 سال، با مدرک فوق دیپلم 30 سال
تبصره: برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تایید پزشک معتمد شرکت در مورد توانایی انجام کار الزامی است.
توجه: به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
6 -داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
7 -نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
8 -استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات ادارای یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمت محکوم شده اند ممنوع است.
9 -اولویت جذب با افراد بومی می باشد.
10 -متقاضیان باید بومی و ساکن استان باشند:
- محل تولد وی یکی از شهرهای استان مورد تقاضا باشد.
- حداقل در سه سال گذشته به طور پیوسته در یکی از شهرهای استان مورد تقاضا ساکن بوده باشد. (با ارائه مدرک
معتبر سند مالکیت یا اجاره نامه با کد رهگیری)
- داوطلب استخدامی حداقل چهار سال سنوات تحصیلی را به صورت متوالی در یکی از شهرهای استان مورد تقاضا طی
کرده باشد.
11 -پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی مکلفند، تعهد کتبی مبنی بر 10 سال خدمت در محل جغرافیایی تعیین شده توسط شرکت را به واحد منابع انسانی تحویل دهند. (استخدام و اشتغال آنان منوط به سپردن تعهد محضری خواهد بود).
<>جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی
<>

تاریخ خبر سه شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۱