اخبار / استخدامی / استخدام شرکت پترو پارس به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت پترو پارس

<>پالایشگاه پتروپارس جهت پروژه راه‌اندازی و بهره‌برداری فاز ۱۴ پارس جنوبی در استان بوشهر در نظر دارد، نسبت به جذب و آموزش و بکارگیری نیرو‌های برتر با مدارک لیسانس و فوق لیسانس استخدام کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت بهره‌برداری و مدیریت پتروپارس (POMC) به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرین شرکت‌های پیشرو در زمینه راه اندازی و بهره برداری پروژه پالایشگاهی در منطقه عسلویه و کنگان و با سابقه درخشان در صنعت نفت و گاز کشور جهت پروژه راه اندازی و بهره برداری فاز ۱۴ پارس جنوبی در نظر دارد، نسبت به جذب، آموزش و بکارگیری نیرو‌های برتر با مدارک لیسانس و فوق لیسانس استخدام کند.

<>> مدارک و مهارت‌های مورد نیاز 

<>مهندسی شیمی، مکانیک، برق، و ابزار دقیق و معدل لیسانس بالای ۱۶ و فوق لیسانس بالای ۱۸ و جنسیت مرد، زبان انگلیسی و مهارت‌های آفیس در حد مطلوب ترجیحاً دارای مدرک معتبر.
طبق این اطلاعیه، نیرو‌های بومی در اولویت هستند و دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه خلیج فارس برای معرفی به پالایشگاه درخواست خود را به کارشناسان دفتر استعداد‌های درخشان ارسال کنند.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰