اخبار / استخدامی / استخدام شرکت میناکان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت میناکان

شرکت میناکان با توجه به پروژه های توسعه ای پیش رو در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی و کادر پرسنلی مورد نیاز خود در معدن مس قلعه زری در استان خراسان جنوبی از بین واجدین شرایط، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و روانشناختی در قالب قانون کار دعوت به همکاری نماید.

افرادی که متقاضی شرکت در آزمون می باشند به آدرس اینترنتی دانشگاه صنعتی بیرجند مراجعه و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی نسبت به ثبت نام در شغل مورد نظر با توجه به شرایط ذکر شده اقدام نمایند.

ثبت نام از 12 تا 25 شهریور ماه 1401 می باشد. <>لیست عناوین شغلی آزمون

کد شغل عنوان شغل مقطع تحصیلی رشته تحصیلی تعداد جنسیت 1001 کوهبر تونل دیپلم --- 45 مرد 1002 کارشناس معدن کارشناسی مهندسی معدن (کلیه گرایش ها) 7 مرد 1003 کارشناس برق مهندسی برق (کلیه گرایش ها) 2 مرد 1004 کارشناس کامپیوتر مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) 1 مرد 1005 کارشناس بازرگانی مدیریت بازرگانی-مدیریت صنعتی-مدیریت دولتی-مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها) 1 مرد 1006 کارشناس بهداشت محیط کار کلیه گرایش های بهداشت 1 مرد   جمع 57 شرایط عمومی<>1- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
2- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
3- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (برای متقاضیان مرد به جز معافیت پزشکی)
4- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذیصلاح)
5- فراغت کامل تحصیلی (داشتن مدرک فارغ التحصیلی در مقطع مورد نیاز به هنگام ثبت نام
6- عدم اشتغال به تحصیل در مقطع مورد نیاز در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی به هنگام ثبت نام
7- عدم تعهد اشتغال در دستگاه ها، مؤسسات و شرکت ها و کلیه نهادها و ارگانها به هر شکل ممکن
8- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تایید امور ایمنی و بهداشت شرکت میناکان پس از قبولی در آزمون
9- داشتن حداقل معدل کل تحصیلی ۱۲ برای متقاضیان دیپلم و حداقل معدل کل 14 برای متقاضیان لیسانس
10- حداکثر سن قابل قبول با احتساب مدت خدمت سربازی برای داوطلبین کدهای ۱۰۰۱، ۱۰۰۲، ۱۰۰۳، ۱۰۰ و ۱۰۰۹، ۳۰ سال (متولدین 1371/8/1 به بعد) و حداکثر سن قابل قبول با احتساب مدت خدمت سربازی برای داوطلبین کد ۱۰۰۵، ۳۵ سال (متولدین 1366/8/1 به بعد)

شرایط اختصاصی<>١- متقاضیان شغل کارشناس برق ترجیحا با دو سال سابقه کار در واحد صنعتی و آشنایی کامل با درایو
۲- متقاضیان شغل کارشناس معدن ترجیحا با گرایش استخراج، قادر به کار در تونل های زیرزمینی به صورت شیفتی، آشنایی با روش های معدنکاری زیرزمینی، آشنایی با نرم افزارهای معدنی از قبیل دیتاماین و GIS و آشنایی با دوربین های نقشه برداری معدن
٣- متقاضیان شغل کارشناس بازرگانی با ۵ سال سابقه کار مرتبط

توضیحات مهم جهت کلیه متقاضیان<>1- شرکت میناکان هیچ گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.
2- متقاضیان با مدارک تحصیلی بالاتر از مدرک تحصیلی اعلام شده در آگهی برای هر کد شغلی می توانند در عناوین شغلی مورد نیاز کلیه مقاطع با ارائه مدرک اعلام شده در این آگهی ثبت نام به عمل آورند. با توجه به اینکه پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده می باشد، لذا پذیرفته شدگان نهایی صرفا با شرایط و مدرک تحصیلی اعلام شده در آگهی و بر اساس تعهد محضری عدم ارائه مدرک بالاتر پس از اشتغال به کار، مشغول به فعالیت می گردند.
3- به اطلاعات ناقص و خلاف واقع ارائه شده به هنگام ثبت نام نهایی ترتیب اثر داده نخواهد شد و چنانچه افراد مذکور در هر یک از مراحل قبول شوند از ادامه به کار گیری فرد جلوگیری به عمل خواهد آمد. لذا شایسته است در تکمیل و ارسال اطلاعات و مدارک درخواستی دقت لازم را به عمل آورید.
4- متقاضیان صرفا در یک عنوان شغلی مجاز به شرکت در آزمون می باشند.
5- فرزندان بازنشستگان و کارگران معدن قلعه زری و فرزندان افراد حادثه دیده از حوادث ناشی از کار در معدن قلعه زری در صورت ارائه مدارک مثبته، مشروط به کسب حداقل ۱۰ درصد میانگین نمرات پذیرفته شدگان در هر عنوان شغلی دارای سهمیه می باشند. بدیهی است تنها یکی از فرزندان خانواده های مذکور از سهمیه مربوطه برخوردار خواهند گردید.
6- در مشاغل با مدرک لیسانس و بالاتر در صورت داشتن شرایط مساوی اولویت جذب با داوطلبین بومی استان می باشد. ملاک بومی بودن، حداقل ۵ سال سکونت در یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی می باشد.
7- لازم به ذکر است شروع به کار و محل جغرافیایی خدمت افراد بنا بر تشخیص شرکت میناکان بوده و صرف ثبت نام و قبولی در آزمون برای افراد حقی ایجاد نخواهد کرد.
8- متقاضیان بر اساس ضوابط و مقررات قانون کار به صورت قرارداد تامین نیرو جذب می گردند.
9- در صورت انصراف هر یک از قبول شدگان نهایی، به هر دلیلی حق اشتغال در شرکت میناکان از فرد مذکور، سلب خواهد شد.
10- لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند. بدیهی است در هر یک از مراحل آزمون، مصاحبه و اعلام نتایج و حتی پس از بکارگیری چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و مندرجات اصل مدارک مشاهده شود، ضمن محرومیت از انجام مراحل بعدی جذب یا ممانعت از ادامه کار پس از جذب، اقدام قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.

نحوه و مهلت ثبت نام<>داوطلبان پس از مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه 1401/06/12 حداکثر تا پایان روز 1401/06/25 فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند.

<>1- مراجعه به سایت دانشگاه صنعتی بیرجند و تکمیل فرم ثبت نام مطابق با فرمت موجود به طور صحیح و دقیق (هیچ گونه فایل اسکن شده جهت بارگزاری در سامانه مورد نیاز نمی باشد).
۲- واریز مبلغ ۷۵۰۰۰۰ ریال (هفتصد و پنجاه هزار ریال) از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی دانشگاه صنعتی بیرجند به عنوان حق ثبت نام
۳- دریافت کد رهگیری و چاپ کارت ورود به جلسه
لازم به ذکر است در روز امتحان به همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر متقاضیان (ترجیحا کارت ملی) الزامی می باشد.
توجه: داوطلب با علم و آگاهی کامل از شرایط و نحوه ی ثبت نام، در صورت ثبت نام در آزمون بدون داشتن شرایط آگهی، حق هرگونه اعتراض نسبت به پرداخت وجه ثبت نام را نخواهد داشت. در هر صورت وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

نحوه برگزاری آزمون<>.آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست، به مدت ۲ ساعت برگزار می گردد.
۲- آزمون عنوان شغلی کوهبر تونل شامل ۱۰۰ سوال در زمینه معارف اسلامی، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، ریاضی و اطلاعات عمومی می باشد.
۳- آزمون عناوین شغلی لیسانس و بالاتر شامل ۵۰ سوال عمومی و ۵۰ سوال تخصصی می باشد. سوالات عمومی شامل معارف اسلامی، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، هوش، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات و سوالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.

زمان و مکان برگزاری آزمون<>محل برگزاری آزمون دانشگاه صنعتی بیرجند
زمان برگزاری آزمون: روز جمعه مورخه 1401/07/15
ساعت برگزاری آزمون متعاقبا از طریق سایت دانشگاه صنعتی بیرجند اطلاع رسانی خواهد شد.
لذا شایسته است داوطلبین محترم جهت آگاهی از اخبار و اطلاعیه ها، از یک هفته قبل از روز آزمون به صورت مرتب بخش اطلاعیه های سایت دانشگاه صنعتی بیرجند را ملاحظه فرمایند.

اعلام نتایج آزمون<>در مشاغل کارشناسی و بالاتر به تعداد ۳ برابر ظرفیت و جهت شغل کوهبر تونل به تعداد ۲ برابر ظرفیت از بین افرادی که حائز بیشترین امتیاز در آزمون شده اند جهت مصاحبه معرفی خواهند گردید.

نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه در تاریخ 1401/07/20 از طریق سایت دانشگاه صنعتی بیرجند اعلام خواهد شد.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر صرفا در ساعات اداری (۸ لغایت 14) روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره تماس ۰۵۶۳۲۳۹۱۲۴۶ تماس حاصل فرمائید.

<> 

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید<>





منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱