اخبار / استخدامی / استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور

<> شرکت مهندسین باختر مشاور به منظور بهره برداری از پست های انتقال و فوق توزیع برق در تعدادی از شهرستانهای استان مرکزی، همدان و لرستان (مطابق اطلاعات مندرج در دفترچه آزمون) در سال جاری نسبت به جذب 37 نفر در شغل اپراتور پست و 24 نفر در شغل نگهبان صرفا از میان برادران بومی واجد شرایط در چارچوب قانون کار و از طریق برگزاری آزمون کتبی مصاحبه و گزینش اقدام می نماید

مهلت ثبت نام تا 19 مرداد 99 می باشد.

<>> شرایط عمومی

<>1) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2) اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3) التزام به قانون اساسی جمهوری اسالمی ایران
4) عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
5) نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
6) عدم وجود هرگونه رابطه استخدامی رسمی، ثابت ، پیمانی و یا کار مشخص با دستگاههای اجرایی در زمان ثبت نام

<>> شرایط اختصاصی شغل نگهبان

<>1 ) شرایط تحصیلی: داشتن مدرک تحصیلی دیپلم با تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا زمان برگزاری آزمون در مورخ 1399/05/24 قابل قبول می باشد و لذا در صورت ارائه مدرک تحصیلی باالتر تنها مالک مدرک تحصیلی دیپلم خواهد بود. در غیر اینصورت حذف خواهند شد.
أ. مالک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل ، کارت پایان خدمت و سن داوطلبان ، زمان برگزاری آزمون در مورخ 1399/05/24 می باشد. (مالک فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد).
ب.مسئولیت صحت و سقم این مورد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.
2 )شرایط نظام وظیفه: انجام خدمت دوره نظام وظیفه یا معافیت قانونی دائم مشروط به اینکه علت معافیت پزشکی مانعی در انجام وظایف محوله ایجاد ننماید.
تذكر: دارندگان معافیت پزشکی می بایست در صورت قبولی در آزمون نسبت به تکمیل فرم معاینـات پزشکی پیوست دفترچه اقدام نموده و فرم مذکور را پس از تایید پزشک معتمد شرکت برق منطقه ای باختر در زمان تطبیق مدارک ارائه نماید. تاریخ ترخیص از خدمت یا تاریخ معافیت مندرج در کارت باید قبل از روز برگزاری آزمون کتبی باشد.

<>> شرایط اختصاصی اپراتور پست

<>1.2 .شرایط تحصیلی: داشتن مدرک تحصیلی مطابق با مقطع، رشته و گرایش اعلام شده در جدول شماره یک
أ. داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که رشته، گرایش و مقطع تحصیلی آنان با عنوان رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل دفترچه راهنمای ثبت نام مطابقت داشته باشد و عنوان رشته تحصیلی و گرایش باید در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه درج شده باشد. در غیر اینصورت حذف خواهند شد.
ب.ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، کارت پایان خدمت و سن داوطلبان، زمان برگزاری آزمون در مورخ 99/05/24 میباشد. (ملاک فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه میباشد)
ج. در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول شماره یک) صرفاً فارغ التحصــیالن همان مقطع و رشته و گرایش عنوان شده می توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته های غیر مرتبط امکان پذیر نمی باشد در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد.
د. پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صـورت می پذیرد. مسئولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.
2.2 .شرایط نظام وظیفه: انجام خدمت دوره نظام وظیفه یا معافیت قانونی دائم مشروط به اینکه علت معافیت پزشکی مانعی در انجام وظایف محوله ایجاد ننماید.
تذكر: دارندگان معافیت پزشکی می بایست در صورت قبولی در آزمون نسبت به تکمیل فرم معاینـات پزشکی پیوست دفترچه اقدام نموده و فرم مذکور را پس از تایید پزشك معتمد شرکت در زمان تطبیق مدارک ارائه نماید. تاریخ ترخیص از خدمت یا تاریخ معافیت مندرج در کارت باید قبل از روز برگزاری آزمون کتبی باشد.

<>

<>جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی
<>

تاریخ خبر شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹