اخبار / استخدامی / استخدام شرکت مهندسی انرژی گستران نیمروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت مهندسی انرژی گستران نیمروز

شركت مهندسی انرژی گستران نیمروز در راستای تكمیل كادر نیروی انسانی مورد نیاز خود، در رشته های شغلی مندرج در جدول شماره 2 از بین آقایان و از طریق برگزاری آزمون كتبی و مصاحبه تخصصی و تایید صلاحیت، به ترتیب از بالاترین نمره با اولویت بومی بودن جهت شهرستانهای استان (مندرج در جدول شماره 1) به صورت قرارداد موقت پیمانكاری با شرایط به شرح ذیل جذب می نماید.
مهلت ثبت نام تا 7 تیر 1402 می باشد.شرایط عمومی1- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه
3- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم (ملاك محاسبه تاریخ كارت پایان خدمت، زمان برگزاری آزمون به تاریخ 1402/04/15 می باشد).
تبصره: نحت هیچ شرایطی كارت معافیت پزشكی مورد قبول نمی باشد.
4- عدم اعتیاد به مواد مخدر، روانگردان ها، دخانیات و مشروبات الكلی.
5- نداشتن سابقه محكومیت كیفری و ارائه گواهی عدم سوءپیشینه.
6- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی وظایف محوله.
7- دارا بودن شرایط احراز شغل مطابق جدول شماره .2
8- عدم عضویت در هیات مدیره یا مدیریت عامل شركت های پیمانكاری دیگر.
9- نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمانها و شركتهای دولتی و خصوصی
10- احراز صلاحیت های موردنظر و تایید گزینش شركت پس از قبولی در آزمون كتبی و مصاحبهشرایط اختصاصی1. دارا بودن مدرك تحصیلی كاردانی برق (كلیه گرایش های)
ملاك عمل برای تاریخ فراغت از تحصیل قبل از 1402/04/15 می باشد.
2. داشتن شرایط سنی در هنگام برگزاری آزمون یا تاریخ 1402/04/15 به شرح ذیل:
2-1 حداكثر سن 30 سال تمام برای تمامی متقاضیان
2-2 مدت انجام خدمت سربازی تا 24 ماه به حداكثر سن فوق الذكر اضافه خواهد شد. 
3. حداقل قد 160 سانتی متر و وزن متناسب و برخورداری از سلامت جسم و روان، قدرت تحرك و توانائی انجام  وظیفه.
4. نداشتن مشكل بینائی، شنوائی، لكنت زبان، بیماری های خاص و یا حوادثی كه منجر به استفاده از پلاتین در بدن شده باشد(براساس گواهی سلامت پزشك).
5. بومی منطقه:
5-1 بومی بودن فرد و اسكان مداوم مشارالیه در آبادی، روستا، دهستان، بخش، شهر و شهرستان نزدیك به یكی از شهرستانهای مندرج در جدول شماره یك مهم ترین شاخص برای پذیرش فرد می باشد. افراد بومی
ساكن در روستا، شهر دهستان، شهرستان نزدیك به پست برق به ترتیب از اولویت پذیرش برخوردار هستند.
5-2 شرایط احراز بومی بودن
5-2-1 ارائه مشخصات سجلی مبنی بر تولد فرد در یكی از روستاها، دهستانها، بخشها و شهرستانی كه در حوزه جغرافیایی شهرستانهای فوق الذكر واقع شده است.
5-2-2 ارائه گواهی از شورای روستا، بخش، دهستان، شهر و شهرستان یا مراكز معتبر دولتی نظیر بخشداری، فرمانداری مبنی بر سكونت فرد در آن محل.
6. انتخاب پذیرفته شدگان آزمون برای انجام مصاحبه تخصصی از میان افراد حائز شرایط كه به ترتیب بالاترین نمره آزمون كتبی را كسب كرده باشند انجام خواهد شد.
7. انتخاب نهائی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون از طریق مصاحبه و گزینش میسر خواهد بود. لذا قبولی در آزمون كتبی به منزله پذیرش قطعی فرد تلقی نخواهد شد.
8. از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر خدمت در محل مورد نظر و یا بكارگیری در دیگر نقاط استان سیستان و بلوچستان اخذ خواهد گردید.
9. شركت برق منطقه ای استان در خصوص جذب و بكارگیری نیروهای پذیرفته شده هیج تعهد استخدامی نخواهد نداشت.
10. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارك به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد شود و در هر مرحله ای از جذب نیرو (شامل آزمون، مصاحبه و جذب) محرز شود كه داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قرارداد مزبور لغو و خسارات مربوطه اخذ خواهد گردید.مواد آزمون1. سؤالات آزمون در یك دفترچه شامل سؤالات عمومی و سؤالات تخصصی طراحی گردیده و مواد (دروس) رشته شغلی و جزئیات مربوط در جدول نیاز های جذب نیرو در جدول مواد آزمون درج شده است.(جدول شماره3)
2. آزمون دارای نمره منفی بوده، هر پاسخ صحیح یك نمره و به هر پاسخ غلط یك سوم نمره منفی تعلق می گیرد

تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از 21/خرداد/1402
مهلت ثبت نام: تا 7/تیر/1402 
دریافت کارت آزمون: 11 الی 14/تیر/1402 
زمان برگزاری آزمون: 16/تیر/1402 

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲