اخبار / استخدامی / استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

شرکت فولاد مبارکه اصفهان به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز سال‌های آتی خود در مشاغل اپراتوری و کارشناسی، تعداد 1103 نفر از واجدین شرایط را بر اساس جداول پیوست شماره 3 و 4 از طریق برگزاری آزمون کتبی (دانشی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی (جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی‌های روان‌شناختی) و گزینش، به‌صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی جذب می‌نماید.
مهلت ثبت نام تا 10 آذر 1401 می باشد.شرایط عمومی1- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران؛
2- تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی؛
3- نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد؛
4- عدم سوءمصرف مواد اعتیادآور به تأیید مراجع ذی‌صلاح؛
5-داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیرپزشکی (دارا بودن معافیت دائم پزشکی در مشاغل کارشناسی بلامانع است)؛
6-داشتن حداقل سن 18 سال تمام شمسی تا آخرین روز برگزاری آزمون (جمعه مورخ 1401/10/02)؛
7-داشتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگی‌های روان‌شناختی جهت انجام فعالیت‌های شغلی طبق تأیید مرکز بهداشت حرفه‌ای شرکت فولاد مبارکه؛
8-تأیید پذیرفته‌شدگان توسط هسته گزینش شرکت فولاد مبارکه.شرایط اختصاصیجدول شماره 1: شرایط اختصاصی
شغل مقطع تحصیلی حداقل معدل کل حداکثر سن حداکثر سابقه کار
قابل پذیرش با پرداخت حق بیمه اپراتور دیپلم 13.00 24 سال 3 سال کارشناس لیسانس 13.00 28 سال 3 سال <>تسهیلات منظور شده برای داوطلبان:
1.به کلیه دارندگان کارت‌های پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیرپزشکی، مدت 24 ماه (2 سال) خدمت نظام‌وظیفه قانونی به حداکثر سن اضافه خواهد شد. (دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی و خرید خدمت، مشمول استفاده از این بند نمی‌شوند)
2.داوطلبانی که دارای سابقه کار با پرداخت حق بیمه در صندوق‌های بازنشستگی معتبر کشور هستند، به ازای هر سال سابقه یک سال (تا سقف 3 سال) به حداکثر سنی آنان اضافه می‌شود. این دسته از افراد می‌بایست گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه را به همراه سایر مدارک در روز کنترل مدارک (پس از آزمون کتبی) به همراه داشته باشند. برای افرادی که سوابق بیمه سازمان تأمین اجتماعی ارائه می‌کنند، علاوه بر گواهی مذکور، همراه داشتن شناسه کاربری و رمز ورود به درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی الزامی است؛ در غیر این صورت از ورود این افراد به مرحله بعد جلوگیری به عمل خواهد آمد.
3.فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد به میزان 4 سال و فرزندان معزز جانبازان بالای 25 درصد جانبازی، به میزان 3 سال به حداکثر سن آنان اضافه می‌شود. لازم است این افراد جهت استفاده از تسهیلات سنی نسبت به اخذ معرفی‌نامه ایثارگری از دفاتر پیشخوان دولت اقدام و در روز کنترل مدارک ارائه نمایند.
تذکر 1: شرکت در کلیه مراحل جذب، برای مشمولان بند فوق الزامی است.
4.برای کلیه پیمانکاران شاغل در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد داخل فنس فولاد مبارکه درصورتی‌که در زمان برگزاری آزمون در یکی از این شرکت‌ها مشغول به کار باشند، به ازای هر سال سابقه، تا سقف 3 سال دیگر از سابقه کار داخل فنس آنان به سابقه کار قابل‌پذیرش مندرج در جدول شماره 1 اضافه خواهد شد (مجموعا 6 سال) و از شرط معدل مندرج در این جدول نیز معاف می‌باشند.
تبصره: داوطلبان مشمول این بند می‌بایست لیست بیمه مربوط به سابقه کار مذکور را اسکن و به همراه سایر مدارک در سامانه ثبت‌نام بارگذاری نمایند و گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه را به همراه سایر مدارک در روز کنترل مدارک (پس از آزمون کتبی) به همراه داشته باشند. این لیست در مرحله کنترل مدارک صحت‌سنجی خواهد شد.
5.فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان بالای 50 درصد که متقاضی شرکت در آزمون مشاغل اپراتوری می‌باشند از شرط معدل معاف می‌باشند.
6.در مقطع تحصیلی کارشناسی، فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌های زیر شامل رتبه‌های اول تا سوم مقطع کارشناسی رشته‌های موردنیاز، دو سال به سقف سنی اعلام‌ شده در جدول شماره 1 اضافه خواهد شد.
تذکر 1: این داوطلبان می‌بایست گواهی موردنیاز را از دانشگاه محل تحصیل دریافت و در سامانه ثبت‌نام بارگذاری و در روز کنترل مدارک (پس از آزمون کتبی) به همراه سایر مدارک ارائه نمایند و در صورت عدم ارائه گواهی معتبر تخفیف این بند مشمول این داوطلبان نخواهد شد.
بدیهی است پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی، در مرحله ارزیابی شایستگی تخصصی به‌صورت ویژه مدنظر قرار خواهند گرفت.
تذکر 2: دانشگاه‌های فوق‌الذکر عبارت‌اند از: دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران، دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان.
7.با احتساب کلیه تسهیلات سنی، سن داوطلبان مشاغل اپراتوری از 30 سال و مشاغل کارشناسی از 34 سال نباید بالاتر باشد (داوطلبان مشمول بند 4 و 6 از مفاد این بند مستثنا می‌باشند).

<>توجه: لینک ثبت نام از تاریخ 25 آبان ماه 1401 فعال خواهد شد.



منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

<>

تاریخ خبر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱