اخبار / استخدامی / استخدام شرکت ستاره ماندگار ایرانیان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت ستاره ماندگار ایرانیان

شرکت خدمات بهداشتی درمانی ستاره ماندگار ایرانیان در نظر دارد جهت رشته های شغلی کارشناس بهداشت خانواده، بهداشت عمومی و مامایی جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز، افراد واجد شرایط را از طریق سنجش توانمندی های تخصصی (آزمون کتبی، مصاحبه و یا ترکیبی) پس از طی کردن مراحل گزینش و سایر ضوابط بصورت شرکتی به شرح ذیل جذب نماید.

مهلت ثبت نام تا 10 آبان 1402 می باشد.شرایط عمومیالتزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح درقانون اساسی
داشتن تابعیت ایران
عدم سابقه محکومیت جزایی موثر عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان
نداشتن منع جذب در دستگاه های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی
داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.
داشتن سلامت جسمانی و روانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن جذب میشوند، بر اساس دستورالعمل مصوب از سوی هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی اصفهانشرایط اختصاصیشرایط سنی:
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیههای معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف) جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یکسال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف هستند.
ب) سایر مشمولین سهمیه %25 و %5 در صورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثر سن اعلام شده در ذیل می باشند و در غیر اینصورت از ادامه فرآیند استخدام حذف خواهند شد.
پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان 5 سال
داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استرا حت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
ج) مدت خدمت سربازی برای آقایان
د) به استناد بند الف ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۲۴ / ۷ / ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یک سال تا حداکثر ۵ سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود.
و) سابقه مشمولین موضوع تبصره 4 ماده 34 آیین نامه اداری استخدامی (مدت سابقه خدمت تمام وقت دولتی) حداکثر به مدت 5 سال قابل محاسبه است.
ه) داوطلبانی که به صورت قرارداد تمام وقت در مؤسسه و سایر مؤسسات تابعه وزارت مطبوع و یا شرکت های خدمات پیمانکاری تامین نیرو طرف قرارداد آنها (خرید خدمات تامین نیروی انسانی) به خدمت اشتغال داشته‌اند و در تاریخ فراخوان با مؤسسه قطع همکاری نموده اند حداکثر به میزان ۵ سال.
ی) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجا داده اند به میزان انجام خدمت فوق
نکته: مجموع سنوات اضافه شده به سن داوطلبان درهر حال از ۱۵ سال بیشتر نخواهد بود.
-مدرک تحصیلی:
دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی/کارشناسی ارشد بهداشت خانواده،بهداشت عمومی و مامایینحوه و زمان ثبت ناممتقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از ساعت 8 صبح مورخ 1402/07/28 لغایت ساعت 14 مورخ 1402/08/10 نسبت به ثبت نام در سامانه پیام اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند.
نکته: زمان ثبت نام تحت هیچ شرایطی قابل تمدید نمی باشد و ویرایش پروفایل ثبت نام پس از ثبت و اتمام مهلت ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود.
تذکر: ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و به هیچ وجه مدت ثبت نام تمدید نخواهد شد.زمان و مکان برگزاری آزمونداوطلبین مکلف هستند سامانه پیام را جهت اطلاع رسانی برای زمان و مکان انجام آزمون کتبی و مصاحبه شغلی، به صورت روزانه چک نمایند؛ضمنا پیامک هم برای فرد داوطلب ارسال خواهد شد .
یادآوری: شماره تلفن همراهی در زمان ثبت نام در سامانه پیام ثبت گردد که دائما فعال و در دسترس باشد. بدیهی است با توجه به موارد ذکر شده در صورت هرگونه عدم آگاهی از اطلاع رسانی مراحل فراخوان جذب نیرو، صرفا بر عهده داوطلب خواهد بود و حق هر گونه اعتراض از ایشان
سلب خواهد گردید.


جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید. 

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲