اخبار / استخدامی / استخدام سازمان بورس به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام سازمان بورس

نکات مهم آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار

 با توجه به انتشار شرایط آزمون استخدامی سازمان بورس و اوراق بهادار برخی از نکات مهم آن را به شرح زیراست.<> مهلت ثبت نام در آزمون: تا 14 دی ماه 1402

<> مقطع تحصیلی مورد نیاز: کارشناسی و بالاتر

<> گروه شغلی: حسابداری - حسابرسی

<> شرایط سنی:
 حداکثر 30 سال سن

<> شرط معدل: ندارد

<> دو نکته مهم:
1. داشتن حداقل 2 سال سابقه کار در حوزه حسابرسی برای متقاضیان
2. دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان

<> شرایط تخصصی:
 تسلط بر قوانین و مقررات بازار سرمایه، 
 تسلط بر قانون تجارت، 
 تسلط بر استانداردهای حسابداری – حسابرسی، 
 تسلط بر قانون مالیات، 
 آشنایی با تحلیل صورت‌های مالی، بازارها و ابزارها و امور مالی شرکتی

<> مفاد آزمون:

<> مواد آزمون عمومی
 آشنایی با اصول بازار سرمایه
 ریاضی مقدماتی
 زبان انگلیسی
 آشنایی با ICDL 
 استعداد تحصیلی (GMAT) 

<>


<> زمان برگزاری آزمون:
 روز 21 دی ماه 1402

<>سازمان بورس و اوراق بهادار در گروه شغلی حسابداری - حسابرسی، آزمون استخدامی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس، سازمان بورس و اوراق بهادار از متقاضیان کارشناسی و بالاتر رشته‌های حسابداری و حسابرسی با حداکثر 30 سال سن، از طریق شرکت در آزمون استخدامی، دعوت به همکاری می‌کند.

مهلت ثبت نام تا 14 دی 1402 می باشد.

شرایط آگهی<> این آزمون روز پنج‌شنبه 21 دی ماه در محل شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس برگزار خواهد شد.
 داوطلبان تا 14 دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون سرمایه ثبت‌نام خود را نهایی کنند.
 مفاد آزمون عمومی شامل آشنایی با اصول بازار سرمایه، ریاضی مقدماتی، زبان انگلیسی، آشنایی با ICDL و استعداد تحصیلی (GMAT) خواهد بود.
 همچنین علاوه بر شرایط عمومی مذکور، شرایط و سرفصل‌های اختصاصی شامل تسلط بر قوانین و مقررات بازار سرمایه، تسلط بر قانون تجارت، تسلط بر استانداردهای حسابداری – حسابرسی، تسلط بر قانون مالیات، آشنایی با تحلیل صورت‌های مالی، بازارها و ابزارها و امور مالی شرکتی برای پذیرش نهایی در این آزمون در نظر گرفته شده است.
 داوطلبان پس از کسب حد نصاب در آزمون کتبی، برای شرکت در مصاحبه‌های عمومی، تخصصی، روانشناسی و... به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی خواهند شد و صرف کسب حد نصاب اولیه در آزمون، الزامی برای استخدام ایجاد نمی‌کند.
 همچنین داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار در حوزه حسابرسی برای متقاضیان و دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان، الزامیست.
 همچنین داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار در حوزه حسابرسی برای متقاضیان و دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان، الزامیست.

گروه حسابرسی شرایط عمومی شرایط تخصصی گروه تحصیلی  مقطع تحصیلی شرایط سنی مفاد آزمون عمومی تسلط بر قوانین و مقررات بازار سرمایه/تسلط بر قانون تجارت/ تسلط بر استانداردهای حسابداری - حسابرسی/ تسلط بر قانون مالیات/ آشنایی با تحلیلی صورت های مالی، بازارها و ابزارها و امور مالی شرکتی         حسابداری - حسابرسی کارشناسی و بالاتر حداکثر 30 آشنایی با اصول بازار سرمایه ریاضی مقدماتی زبان انگلیسی آشنایی با ICDL استعداد تحصیلی (GMAT) دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان الزامیست. حداقل 2 سال سابقه کار در حوزه حسابرسی الزامیست. جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید.
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر یکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲