اخبار / استخدامی / استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان رضوی (مشهد) در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوز های استخدامی شماره 275960 مورخ 29/05/1399 و شماره 381249 مورخ 3/10/1399 سازمان اداری استخدامی كشور، افراد واجد شرایط را به استناد ماده 33 آئین نامه اداری، استخدامی كاركنان غیر هیات علمی دانشگاه/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی مصوب دور دوم هیات امنا سال 1397 از طریق آزمون كتبی در حیطه های عمومی و تخصصی (و حسب مورد مصاحبه استخدامی) یا آزمون عملی به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نمایند.

مهلت ثبت نام تا 5 آذر 1401 می باشد.تعاریفشرایط عمومی1-1 . داشتن تابعیت ایران
2-1 . اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3 -1 . التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4-1 . انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
تبصره: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان كه پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مركز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی كرده باشند، می توانند قبل از صدور كارت پایان خدمت در آزمون ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداكثر تا یکسال پس از برگزاری آزمون موظف به ارائه گواهی پایان خدمت خود می باشند. درصورت عدم ارائه گواهی مربوطه در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی استخدام و به كارگیری آنها كان لم یکن تلقی میشود.
5-1 . داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام كاری كه استخدام میشوند (به تشخیص شورای طب كار
یا كمیسیون پزشکی دانشگاه).
6-1 . عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
7-1 . نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
8-1 . عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح.
9-1 .داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاههای اجرایی باشند.
10-1 .دارا بودن مدرك تحصیلی دانشگاهی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی معتبر.
تذکرات مهم در خصوص شرايط عمومی:
افرادي که مجاز به شرکت در اين آزمون استخدامی نيستند عبارتند از:
1 -افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی
2 -انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت
3 -افرادی كه به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
4 -افرادی كه تعهد انجام كار به سایر موسسات و یا دستگاههای اجرایی دارند.
5 -دارندگان مدارك تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.
نکته: در صورتیکه داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر مرتبط یا غیرمرتبط با شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مدرك تحصیلی مندرج در آگهی باشد، ملزم به ارائه تعهد نامه محضری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرك تحصیلی مربوطه پس از صدور حکم استخدامی خواهد بودمواد آزمونبه هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد.
كلیه دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک (1) برای سوالات حیطه عمومی و ضریب دو (2) برای سوالات حیطه تخصصی طراحی خواهد شد. ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.
الف) مواد آزمون عمومی:
- فنّاوری اطلاعات(مهارتهای هفتگانه ICDL)
- ریاضی و آمار مقدماتی
- زبان و ادبیات فارسی
- معارف اسلامی*
- زبان انگلیسی - عمومی
- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
- هوش و توانمندی های ذهنی
* اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در محاسبه نمره كل عمومی (كه حیطه عمومی نامیده میشود)، این درس لحاظ نخواهد شد ولی چنانچه داوطلب اقلیت دینی به سؤالات معارف اسلامی پاسخ دهد، این درس با تأثیر مثبت در محاسبه نمره كل عمومی لحاظ خواهد شد. در واقع دو نمره كل عمومی، یک نمره كل با لحاظ نمره خام درس مذكور و یک نمره كل بدون لحاظ نمره خام درس مذكور، محاسبه و نمره كل بالاتر ملاک قرار خواهد گرفت.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱