اخبار / استخدامی / استخدام دانشگاه شیراز در سال ۹۵ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام دانشگاه شیراز در سال ۹۵

دریافت نمونه سوالات آزمون های استخدامی از سایت کار3
دریافت منابع آزمون های استخدامی از سایت کار3

دانشگاه شیراز در نظر دارد از بین افراد واجد شرایط ۱ نفر را بصورت عضو قراردادی (انجام کار مشخص) از طریق مصاحبه علمی به همکاری دعوت نماید. متقاضیان می توانند مدارک مشروحه زیر را حداکثر تا تاریخ ۹۵/۰۳/۲۰ با پست سفارشی به آدرس : شیراز- بلوار جمهوری اسلامی – ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز – مدیریت امور اداری – اداره کارگزینی – کد پستی ۸۴۴۷۱-۷۱۹۴۶ ارسال نمایند.
شرایط عمومیحداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۹۵/۰۴/۰۱ به بعد) میباشد.
بومی (ساکن شهر شیراز)
سلامت کامل جسمانیمدارک لازمتصویر تمام صفحات شناسنامه
تصویربرابر اصل مدرک تحصیلی
تصویر برابر اصل کارت پایان خدمت
تصویر کارت ملی
تکمیل فرم درخواست شغل
خلاصه سوابق علمی و تجربیات کاری (با ارائه مستندات)تذکرات
دانشجویان در هر مقطع تحصیلی مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.
اولویت با دانش آموختگان دانشگاه های برتر ملی و بین المللی است . ضمنا سوابق علمی و تجربه کاری متقاضیان در مرحله اول مورد بررسی قرار میگیرد و افراد واجد شرایط بر اساس اولویت به مصاحبه دعوت خواهند شد.
مدارک صرفا باید از طریق پست و حداکثر تا تاریخ اعلام شده ارسال شوند( به مدارک ناقص و فاقد شرایط ذکر شده ترتیب اثر داده نخواهد شد)
یادآوری میگردد درج عنوان شغلی مورد درخواست بر روی پاکت الزامی است.
متقاضیان محترم جهت اطلاع از نتیجه بررسی اولیه و تاریخ مصاحبه از تاریخ ۹۵/۰۳/۳۰ به سایت دانشگاه شیراز به آدرس shirazu.ac.ir مراجعه نمایند.ردیفعنوان شغلیمدرک تحصیلی و شرایط لازمجنسیتتعداد مورد نیازواحد محل خدمت۱کارشناس عمراندارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مهندسی عمران گرایش عمرانداشتن حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط بخصوص در سازه های بتنی – با ارائه سابقه بیمه مستندتسلط به نرم افزار های مرتبط شامل :etabs, autocad,safe,officeآشنا به نقشه خوانی و نقشه کشی سازه های بتنی و فلزیآشنا به متره و بر اورد و فهرست بها و محاسبه تعدیل آحادیهامردیک نفرمدیریت طرح های عمرانی
دریافت نمونه سوالات و منابع آزمون های استخدامی از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵