اخبار / استخدامی / استخدام دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی

دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی بر اساس مجوز شماره 355868 مورخ 1398/07/01 سازمان اداری و استخدامی کشور، به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در این دانشگاه، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش به صورت نیروی قرارداد کار معین دعوت به همکاری مینماید.

ثبت‌نام این آزمون از ساعت 18 روز شنبه 7 آبان‌ ماه 1401 آغاز و تا پایان روز 17 آبان‌ ماه ادامه خواهد داشت. عنوان بخشالف– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
ب– اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی؛
پ– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
ت– دارا بودن دانشنامه/گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر؛
ث– دارا بودن کارت پای ان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم برای آقایان؛
تبصره: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، میتوانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون بکارگیری دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون بکارگیری، حداکثر تا یک سال (۱۲ ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون، نسبت به ارائه گواهی پا یان خدمت خود به دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند بکارگیری آنها متوقف گرد یده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، بکارگیری آنها کان لم یکن تلقی میشود. همچنین انعقاد قرارداد کار معین در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم میباشد.
ج– داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می شوند؛
چ– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
ح– نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
خ– عدم وجود هرگونه ممنوعیت بکارگیری همچون عدم محکومیت به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز
خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضا یی و یا قانونی ذیصلاح؛
د– داوطلبان بکارگیری در زمان ثبت نام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سایر دستگاههای اجرایی باشند؛
ذ– عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکتهای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، به هنگام انعقاد قرارداد کار معین و شروع بکار در دانشگاه الزامی میباشد؛
تبصره ۱ :مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد کار معین، به عهده داوطلب پذیرفتهشده آزمون میباشد. 
تبصره ۲ :نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا براساس خوداظهاری میباشد. علیهذا چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل بکارگیری که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
ر– دارا بودن حداقل بیست (۲۰) سال (متولدین 1381/08/07 به قبل) تمام برای کلیه داوطلبان و حداکثر سی و سه (۳۳) سال (متولدین 1368/08/07 به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیل ی کارشناسی و حداکثر سی و پنچ (۳۵) سال (متولدین 1366/08/07 به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و حداکثر چهل (۴۰)  سال (متولدین 1361/08/07 به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری.
تبصره۳: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
تبصره۴: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر در «بند ر» اضافه خواهند شد؛
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان
بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تار یخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها؛
- به ازای تاهل به میزان ی ک (۱) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (۱) سال و حداکثر تا سقف پنج (۵)  سال مشروط به ا ینکه نرخ بارور ی شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند، بالای ۲٫۵ نباشد؛ (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)
تبصره ۵ :ملاک عمل برای محاسبه تار یخ گواهی فراغت از تحصیل(تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه)، معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) و پایان خدمت نظام وظیفه(تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) سه ماه پس از آخر ین روز ثبت نام و برای سن افراد ، اولین روز ثبت نام خواهد بود. شرایط اختصاصی۱ -رشته های تحصیلی مورد نیاز، براساس رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل خواهد بود.
مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری میباشد ملاک عمل خواهد بود.
۲ -مدرک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود.
تبصره ۱: مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون و همچنین مدارک معادل و افتخاری، برای شرکت در آزمون و بکارگیری مجاز نمی باشد.
۳ -داوطلبان صرفًا در صورتی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند که مقطع، رشته و گرایش مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی آنان، مطابق با شرا یط احراز مشاغل قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون یکسان باشد. در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفًا فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش و یا با عبارت "همه گرایش ها" در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایش های آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، می توانند در آزمون بکارگیری ثبت نام نمایند و در صورتی که یک رشته تحصیلی با عبارت "بدون گرایش" در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ثبت شده باشد، صرفًا آن رشته تحصیلی به صورت تنها و بدون گرایش مد نظر می باشد. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی داوطلبان با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد از سایر فرایند بکارگیری حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
تبصره۲ :چنانچه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بنابر مقتضیات زمانی بدون تغییر در محتوای رشته های تحصیلی دانشگاهی، تغییراتی را در عناوین مدارک تحصیلی اعمال و آن را اعلام نماید؛ این تغییرات با ارائه مستندات قابل پذیرش می باشد.
۴ -معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون بکارگیری کتبی و مصاحبه پس از تأیید واحد طب کار مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱