اخبار / استخدامی / استخدام جدید شرکت پگاه انرژی پارسیان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام جدید شرکت پگاه انرژی پارسیان

شركت پگاه انرژی پارسیان در نظر دارد، نیروی مورد نیاز خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی كتبی (عمومی و تخصصی)، مصاحبه و گزینش پس از كسب نمره حد نصاب، به ترتیب بالاترین نمرات اخذ شده نهایی، با شرایط مندرج در این آگهی، بصورت قراردادی استخدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 15 تیر 1402 می باشد. شرایط عمومیشرایط، امتیازات و سهمیه های قانونیشركت در این آزمون برای افراد بومی و غیر بومی آزاد می باشد.
1) بومی بودن
افرادی كه حداقل دارای یكی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی استان تلقی میگردند:
استان محل تولد داوطلب یا همسر وی، با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یكی باشد.
همسر و فرزندان كاركنان رسمی و پیمانی شاغل در دستگاههای اجرایی و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) و شركت های تابعه (دولتی) و وابسته (غیردولتی) زیر مجموعه وزارت نیرو كه استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یكی باشد.
داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل موردتقاضا برای استخدام طی كرده باشد.
داوطلب حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
پدر، مادر و یا همسر داوطلب، حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل موردتقاضا برای استخدام را داشته باشند.
نكته: سقف امتیاز بومی به داوطلبی اختصاص می یابد كه شرایط مذكور را برای شهرستان محل خدمت دارا باشد و ضریب 1/2 (یك ممیز دو دهم ) برای بومی شهرستان و ضریب 1/1 (یك میز یك دهم) برای بومی استان مربوطه در نمره آزمون كتبی لحاظ خواهد شد.
توجه: داوطلبان لازم است در صورت قرار گرفتن در فهرست سه برابر ظرفیت، مستندات و مدارك بومی بودن را به همراه سایر مدارك مورد نیاز در زمان بررسی مدارك و قبل از مصاحبه استخدامی ً كه متعاقبا از سوی شركت متقاضی استخدام اعلام خواهد شد، ارائه نمایند. بدیهی است عدم ارائه تاییدیه در موعد مقرر به منزله حذف از فرایند جذب میباشد.شرایط اختصاصی<>1- داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جدول شماره 1

<>جدول شماره 1: عنوان رشته شغلی و مدرک تحصیلی مورد نیاز

پست سازمانی مقطع تحصیلی رشته تحصیلی و گرایش مامور قرائت لوازم اندازه گیری عادی دیپلم کلیه رشته ها و گرایش ها <>تبصره1: دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر حق شرکت در آزمون را ندارند.
2- داشتن شرایط سنی به شرح زیر:
– حداکثر 30 سال برای مقطع دیپلم (متولدین بعد از 1372/04/30)
تبصره 2: ملاک عمل برای محاسبه زمان فارغ التحصیلی، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه و سن داوطلبان، روز برگزاری آزمون (1402/04/30) میباشد.
تبصره 3: مدت انجام خدمت سربازی، حداکثر به مدت 24 ماه، با ارائه تأییدیه معتبر به حداکثر سن مجاز افزوده میشود.
تبصره 4: داشتن سابقه کار مرتبط (مشروط به پرداخت حق بیمه)، تا سقف 5 سال به حداکثر سن مجاز (تبصره 3) افزوده میشود.
تبصره 5: برای داوطلبان مشمول قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تا سقف 5 سال به حداکثر سن مجاز افزوده میشود.
در هر صورت با لحاظ مجموع افزایش ناشی از تبصره‌های فوق، سن داوطلب مقطع دیپلم نباید از 42 سال بیشتر باشد.
لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تاییدیه‌های مربوط به سهمیه‌های قانونی، بایستی حداکثر تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و به همراه سایر تاییدیه ها جهت تطبیق مدارک ارائه گردد.
محل خدمت، نوع سهمیه و ظرفیت استخدام، مطابق اطلاعات مندرج در جدول شماره 2 میباشد.

<>جدول شمار2: عنوان شغل و محل خدمت

عنوان پست سازمانی نام شرکت محل خدمت نوع سهمیه جنسیت تعداد جمع مامور قرائت لوازم اندازه گیری عادی  پگاه انرژی پارسیان شرکت توزیع نیروی برق استان البرز آزاد مرد 4 6 ایثارگران 25% مرد 1 ایثارگران 5% مرد 1 مواد آزمون<>مواد آزمون
به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه شامل سؤالات عمومی و تخصصی داده خواهد شد. مواد آزمون در جدول شماره 3 مشخص شده است.

<>جدول شماره 3: مواد آزمون کتبی

ردیف مواد امتحانی تعداد سوالات از شماره تا شماره 1 آیین نگارش 10 1 10 2 معارف اسلامی 10 11 20 3 زبان انگلیسی عمومی 10 21 30 4 اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و قانون اساسی 10 31 40 5 هوش و استعداد شغلی 10 41 50 6 اصول و مبانی ایمنی در برق 25 51 75 7 آشنایی با مبانی برق 25 76 100 _ کل سؤالات دفترچه  100 1 100 <>1- سوالات دروس عمومی و تخصصی بصورت چهارجوابی بوده و با احتساب یک سوم نمره منفی برای پاسخهای غلط محاسبه خواهد شد.
2- از بین داوطلبانی که حائز بالاترین نمرات آزمون شده باشند، به تعداد سه برابر ظرفیت به عنوان پذیرفته شدگان آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) تعیین و اعلام خواهند شد.
3- داوطلبان بر اساس نمره نهایی به میزان سه برابر ظرفیت با توجه به سهمیه مندرج در دفترچه برای انجام مراحل مصاحبه معرفی خواهند شد.
4- ملاک انتخاب قبول شدگان نهایی امتیازات آنان شامل 70 درصد از نمره نهایی (آزمون کتبی) و 30 درصد امتیاز مصاحبه میباشد.
5- انتخاب قبول شدگان نهایی، بترتیب بالاترین امتیاز مکتسبه در هر یک از سهمیه‌ها خواهد بود و درصورت حذف فرد به دلیل عدم احراز هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی، افراد بعدی که بالاترین نمره آزمون کتبی را کسب کرده اند برای انجام مراحل مصاحبه دعوت خواهند شد.
انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون از طریق مصاحبه خواهد بود. لذا قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش فرد تلقی نخواهد شد.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲