اخبار / استخدامی / استخدام بانک گردشگری سال ۹۴ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام بانک گردشگری سال ۹۴

لینک دریافت منابع آزمون استخدامی بانک گردشگری

بانک گردشگری به منظور تامین مشاغل مدیریتی خود در اداره مرکزی از واجدین شرایط به شرح زیر دعوت به همکاری می نماید:۱- مدیر توسعه کسب و کار : تحصیلات (کارشناسی ارشد در رشته های DBA وmba و مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی) – سابقه کار (حداقل ۵ سال سابقه فعالیت مدیریتی در حوزه کسب و کار مالی یا بانکی)۲-رئیس اداره بازاریابی : تحصیلات (کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت بازاریابی،بازرگانی و mba) – سابقه کار (حداقل ۳ سال سابقه فعالیت مدیریتی در حوزه بازاریابی بانک ها یا موسسات مالی و اعتباری)متقاضیان میتوانند درخواست و شماره تماس خود را به همراه تصویر مدارک مربوطه از طریق صندوق پستی شماره ۷۷۷۸-۱۵۸۷۵ و یا ایمیل اداره امور کارکنان و رفاه بانک به آدرس [email protected] ارسال نمایند.ضمنا متقاضیان همکاری در مشاغل رییس و معاون شعبه ادامه این صفحه را به دقت مطالعه نمایید.
بانک گردشگری به منظور تامین کادر مدیریتی مورد نیاز جهت شعب جدید التاسیس و در حال افتتاح  خود در شهرهای یاسوج – بوشهر- شهرکرد- بیرجند- بجنورد – همدان – زنجان – ایلام – سمنان – زنجان – بانه  از پرسنل بازنشسته سیستم بانکی که از تاریخ بازنشستگی آنان بیش از ۲سال نگذشته باشد و یا بعد از بازنشستگی با بانکهای خصوصی همکاری داشته اند در سمت رئیس شعبه ،  معاون شعبه دعوت به همکاری می نماید یادآوری:
۱- روش ثبت نام فقط از طریق سایت و به صورت اینترنتی است ، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به شعب و ادارات بانک ارسال ننمایند .
۲- تکمیل نمونه دعوت به همکاری هیچ تعهدی برای بانک ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک ، درآتی صورت می گیرد.
بنا براین از هر گونه تماس (حضوری – تلفنی – اینترنتی ) در بانک خودداری فرمایید.
مدت زمان انتظار متقاضیان نیز بستگی به شرایط متقاضی و اولویت های بانک دارد. . بدیهی است در صورت نیاز از طریق پست الکترونیک یا تلفن مستقیم با شما تماس گرفته خواهد شد. یادآوری:۱- روش ثبت نام فقط از طریق سایت و به صورت اینترنتی است ، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به شعب و ادارات بانک ارسال ننمایند .۲- تکمیل نمونه دعوت به همکاری هیچ تعهدی برای بانک ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک ، درآتی صورت می گیرد.
بنا براین از هر گونه تماس (حضوری – تلفنی – اینترنتی ) در بانک خودداری فرمایید.
مدت زمان انتظار متقاضیان نیز بستگی به شرایط متقاضی و اولویت های بانک دارد. بدیهی است در صورت نیاز از طریق پست الکترونیک یا تلفن مستقیم با شما تماس گرفته خواهد شد.رشته ها و مشاغل مورد نیازردیفرشته تحصیلیمقطع تحصیلیشهر محل خدمتشرایط مورد نیاز1حسابداریمدیریتاقتصادکامپوتربانکداریکارشناسیتهراناصفهانمشهدبندرعباسهمدانقزوینکرمانشاهکیشاردبیلبومی بودن و داشتن سابقه کار در شهرستان محل خدمت الزامی است.
در موارد خاص ، تقاضای دارندگان مدرک کمتر از کارشناسی با دارا بودن حداقل 10 سال سابقه قابل قبول تخصصی و مدیریتی نیز بررسی می گردد.
دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار به عنوان رییس یا معاون شعبه
حداکثر سن 55 سال
آشنایی با رایانه و سیستم های بانکی
برخورداری از حسن شهرت دردوران خدمت2حسابداریمدیریتاقتصادکامپیوترریاضیآمارو...کارشناسیـــــــداشتن حداقل معدل 14 در آخرین مدرک تحصیلیدارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار در امور خزانه داریحداکثر سن 40 سال توجهثبت نام هیچ حقی برای ثبت نام کنندگان ایجاد نخواهد کرد.
پس از ثبت نام و بررسی سوابق ، برای انجام مصاحبه تخصصی، از متقاضیان دعوت به عمل خواهد آمد. نحوه ثبت ناملازم است متقاضیان محترم، فرم ثبت نام و سوابق کاری و تجربی را دریافت و پس از تکمیل به آدرس الکترونیکی [email protected] و یا صندوق پستی  7778-15875 بانک گردشگری ارسال نمایند. ضروریست ضمن ارسال رزومه خود به آدرس پست الکترونیکی مذکور، در قسمت عنوان نامه ، سمت درخواستی و شهر مورد نظر خود را درج فرمایند. 
تاکید میگردد به مراجعه حضوری ترتیب اثر داده نمی شود.
وبسایت: www.tourismbank.ir
آدرس ایمیل: [email protected]
آدرس: صندوق پستی 15875-7778
لینک دریافت سوالات آزمون استخدامی بانک گردشگری

تاریخ خبر یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴