اخبار / استخدامی / استخدام بانک صادرات ایران (استخدام جدید) به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام بانک صادرات ایران (استخدام جدید)

بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تأمین نیروی مورد نیاز خود در 31 استان کشور برای تصدی مشاغل بانکدار و بانکیار از میان داوطلبان بومی مرد و زن واجد شرایط بر اساس آئین‌نامه استخدامی بانک و از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار موقت و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی، دعوت به همکاری می‌کند.


مهلت ثبت نام تا 7 آبان 1403 می باشد.


نکات مهم آزمون استخدام بانک صادرات1. داوطلبان واجد شرایط لازم است صرفاً در شهرستان یا شهرهای دارای سهمیه با توجه به نوع جنسیت ثبت نام کنند، در غیر این صورت ثبت نام ایشان کان لم یكن تلقی و حق هیچگونه اعتراضی را بعد از ثبت نام نخواهند داشت.
2. با عنایت به اینكه هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد داوطلبان لازم است از احراز شرایط استخدامی اطمینان حاصل کرده و سپس ثبت نام کنند.
3. از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر عدم درخواست انتقال به استانهای دیگر به مدت 10 سال اخذ خواهد شد. همچنین درصورت نیاز، پذیرفته شدگان در طول مدت خدمت مطابق با مقررات داخلی بانك به سایر شهرهای استان مربوطه انتقال یافته و هیچگونه اعتراضی از سوی ایشان مورد قبول نخواهد بود.
4. از پذیرفته شدگان مراحل استخدامی، قبل از به کارگیری در بانك، ضمانت نامه بانكی به مبلغ 50.000.000 ریال اخذ می‌شود.
5. به دلیل مكانیزه بودن فرآیند استعلام مدارک لازم است داوطلبان قبل از درج اطلاعات نسبت به اخذ کد صحت مدرک تحصیلی، کد ایثارگری (در صورت استفاده از سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران) کدپستی صحیح و... اقدام کنند.
6. کلیه داوطلبان استخدامی در صورت قبولی در آزمون به هنگام تشكیل پرونده ملزم به ارائه اصل مدرک تحصیلی (یا گواهینامه موقت) و کارت پایان خدمت (ویژه داوطلبان مرد) هستند و درصورت عدم ارائه مدارک مربوطه استخدام آنان منتفی خواهد شد.شرایط آزمون استخدام بانک صادرات1. تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی.
2. تدین به یكی از ادیان رسمی کشور.
3. تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع مورد نظر بانك (طب کار و پزشك معتمد).
4. عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان.
5. نداشتن سوء پیشینه کیفری.
6. دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبان مرد)
- برای دارندگان معافیت پزشكی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تایید پزشك معتمد بانك در مورد توانایی انجام کار الزامی است.
- کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص خدمت وظیفه و یا تاریخ صدور کارت معافیت دائم قانونی حداکثر تا تاریخ برگزاری آزمون (تا تاریخ 1403/08/24) قابل قبول است.
7. بومی بودن: محل تولد، محل صدور شناسنامه و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم در شهرستان یا شهر مورد نظر، ملاک بومی بودن است. (ملاک بومی بودن در شهرهایی که در جداول فوق داخل پرانتز قرار دارند، صرفاً شهر مورد نظر از شهرستان اعلام شده است.)
8. مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی.
- مدرک تحصیلی کارشناسی متقاضیان لازم است دقیقاً مطابق یكی از رشته های مندرج در جدول رشته های مورد پذیرش باشد.
- داوطلبان لازم است تا تاریخ برگزاری آزمون (تا تاریخ 1403/08/24) فارغ التحصیل شده باشند.
- آزمون استخدامی در رده شغلی بانكدار/بانكیار صرفاً در مقطع تحصیلی کارشناسی و رشته های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود لیكن در صورت شرکت دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی بالاتر در آزمون استخدامی، داشتن شرایط عمومی و اختصاصی الزامی بوده و پذیرش مدارک تحصیلی بالاتر از پذیرفته شدگان پس از گذشت حداقل 5 سال از تاریخ استخدام بر اساس ضوابط و مقررات جاری بانك قابل بررسی خواهد بود.
9. معدل: حداقل معدل کل مدرک کارشناسی برای متقاضیان 14 تمام است.
10. سن: حداکثر 30 سال تمام (متولدین 1373/08/24 به بعد)نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک صادرات1. متقاضیان پس از مطالعه دقیق و اطمینان کامل از دارا بودن شرایط استخدام، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی لازم است از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 1403/07/30 با مراجعه به سایت اینترنتی بانك نسبت به تكمیل فرم ثبت نام موجود در سایت مذکور اقدام و در ادامه از طریق درگاه اینترنتی نسبت به واریز وجه ثبت نام به میزان 4.500.000 ریال اقدام کرده و با دریافت کد رهگیری نهایی از تكمیل کلیه مراحل ثبت نام اطمینان حاصل کنند.
2. مهلت ثبت نام تا ساعت 24 دوشنبه مورخ 1403/08/07 تعیین شده است. (به داوطلبان گرامی توصیه می‌شود به علت عدم تمدید مهلت ثبت نام، در مقطع زمانی فوق نسبت به انجام و تكمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند.)<>

کارت آزمون استخدام بانک صادراتکارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 1403/08/22 از طریق سایت اینترنتی این بانك قابل دریافت است.زمان آزمون استخدام بانک صادرات- آزمون استخدامی، بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخ 1403/08/24 برگزار میشود.
- نشانی محل و ساعت دقیق برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه و سایت اینترنتی بانك درج خواهد شد.



<>

ثبت نام آزمون استخدام بانک صادرات<>
شروع ثبت نام: از 30 مهر 1403
مهلت ثبت نام: تا 7 آبان 1403
دریافت کارت آزمون: 22 آبان 1403
زمان برگزاری آزمون: 24 آبان 1403



توجه: ثبت نام آزمون از 30 مهرماه 1403 آغاز خواهد شد.



<>منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی



تاریخ خبر شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳