اخبار / استخدامی / استخدام بانک رفاه کارگران - تهران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام بانک رفاه کارگران - تهران

بانک رفاه کارگران با استعانت از خداوند متعال در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط (آقا / خانم) با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی "مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، در گرایش های اعلام شده و مهندسی صنایع" به منظور بکارگیری در مشاغل تخصصی شهر تهران از طریق رزومه کاری، مصاحبه تخصصی و رفتاری، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی ها، سلامت جسمی و روحی و... در چارچوب قوانین و مقررات جاری خود بصورت قراردادی (بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی) دعوت به همکاری کند. شرایط عمومیداشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران (تابعیت مضاعف نداشته باشد)
اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا داشتن کارت معافیت دائم غیر پزشکی حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام (کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نیست)
متولدین 1375/08/01 برای مقطع کارشناسی و متولدین 1372/08/01 برای مقطع کارشناسی ارشد
مدت خدمت نظام وظیفه برای آقایان تا سقف 2 سال و به نسبت مدت خدمت انجام شده، به حداکثر سن داوطلبان افزوده خواهد شد
متقاضیانی که دارای سوابق ذی ربط در سازمان ها و شرکت های معتبر می باشند، متناسب با سابقه کاری پنج سال به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد. لیکن؛ چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص گردد سابقه کار ارائه شده توسط متقاضی از نظر بانک مورد قبول نمی باشد؛ بانک مجاز است در صورتی که با لحاظ نمودن سابقه موصوف، سن استخدامی متقاضی مطابق با شرط سن در بازه مورد قبول قرار گرفته است؛ فرآیند استخدام متقاضی را متوقف نماید
فارغ التحصیلان کارشناسی / کارشناسی ارشد با حداقل معدل 14 تمام
متقاضیان استخدامی می بایست در زمان بارگذاری مدارک فارغ التحصیل شده باشند
مدارک تحصیلی متقاضیان براساس قوانین و مقررات جاری بانک می بایست مورد تأیید مراجع ذی صلاح باشد
دانشگاه‌های مورد پذیرش: تمامی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
برخورداری از سلامت کامل جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام کار در بانک به تشخیص بانک و مطابق با دستورالعمل پزشکی بانک
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
عدم اشتهار به سوء رفتار، فساد اخلاقی و نداشتن محکومیت کیفری مؤثر
عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمان ها
عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام خدمت در سایر سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و ...
تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه یا صدور کارت معافیت دائم غیر پزشکی باید قبل از بارگذاری مدارک باشد
افراد متقاضی استخدام می بایست بومی استان تهران باشند، احراز بومی بودن داوطلبین استخدام به شرح یکی از موارد زیر صورت خواهد پذیرفت:
شهر محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب در استان تهران باشد
دارا بودن مدرک دیپلم داوطلب ازاستان تهران جهت احراز محل سکونت
ارائه سند مالکیت ملک دراستان تهران به نام داوطلب، پدر، مادر و یا همسر داوطلب
ارائه اجاره نامه دارای کد رهگیری در طی 5 سال گذشته (قبل از زمان آگهی دعوت به همکاری) در استان تهران، بنام داوطلب ، پدر ، مادر و یا همسر داوطلب
دارا بودن سوابق بیمه تامین اجتماعی در استان تهران حداقل بمدت 3 سالنحوه ثبت نام داوطلبین در آزمون کتبیمتقاضیان می بایست پس از مراجعه به سایت بانک رفاه کارگران و مطالعه شرایط،اطلاعات خواسته شده را تکمیل و نمونه فرم رزومه را به صورت کامل تکمیل کرده و همراه با مدارک درخواستی بارگذاری کنند.
شرکت در فراخوان صرفاً از طریق سایت بانک رفاه کارگران انجام می پذیرد و به درخواست های ارسالی از سایر روش ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ثبت نام زمانی تکمیل است که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره کد رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود.تذکرات مهم1- لازم به توضیح است استخدام نیروی انسانی مورد نیاز بانک بر اساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل (مصاحبه تخصصی و رفتاری، گزینش، انجام معاینات پزشکی و ...) انجام خواهد شد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل یاد شده، شرایط لازم را کسب نکنند موضوع ادامه مراحل جذب و دعوت به همکاری آنان منتفی خواهد شد.
2- بانک پس از ارزیابی رفتاری و مصاحبه تخصصی، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان به ترتیب از بالاترین امتیاز کسب شده به میزان تعداد نیروی انسانی موردنیاز خود اقدام خواهد کرد و قبول شدگان نهایی پس از موفقیت در سایر مراحل جذب از قبیل گزینش، معاینات پزشکی و گذراندن دوره‌های آموزشی به تعداد مورد نیاز انتخاب خواهند شد.
3- شایان ذکر است موفقیت پذیرفته شدگان به تنهایی و در هر یک از مراحل مصاحبه تخصصی و رفتاری و ... به منزله پذیرفته شدن فرد متقاضی نبوده و مسئولیتی برای این بانک ایجاد نخواهد کرد. پذیرش فرد متقاضی صرفاً منوط به گذراندن تمامی مراحل در این بانک خواهد بود.
4- در صورت وجود مغایرت مدارک اخذ شده و یا عدم تطابق شرایط فرد متقاضی با شرایط تعیین شده بلافاصله در هر مرحله از مراحل جذب و اشتغال، ادامه فرآیند جذب متقاضی متوقف و ادامه همکاری با وی منتفی خواهد شد.
5- متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می بایست، رشته تحصیلی ایشان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با یکدیگر مرتبط و منطبق باشد.
6- بدیهی است بانک رفاه کارگران در انتخاب هر یک از متقاضیان استخدامی بنا بر تشخیص خود و متناسب با نیازهای سازمانی بانک مختار است و گذراندن مراحل استخدامی هیچ گونه حقی برای متقاضیان از منظر استخدام آنان ایجاد نخواهد کرد.
7- درصورت موفقیت در تمامی مراحل فرآیند جذب و بکارگیری، تغییر استان محل خدمت حداقل به مدت ده سال امکان پذیر نیست.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر یکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱