اخبار / استخدامی / استخدام آستان قدس رضوی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی با استعانت از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام، به منظور تأمين و تکمیل نيروی انسانی مومن، کارآمد، انقلابی و مشتاق خدمت بر اساس ضوابط، مقررات و آیین‌نامه داخلی خود در مشهد از ميان متقاضیان واجد شرايط (مرد و زن)، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه و طي مراحل گزينش به صورت قرارداد خرید خدمت آزمایشی استخدام می‌نماید.

مهلت ثبت نام تا 15 آذر 1401 می باشد. شرایط عمومی1 - تابعیّت کشور جمهوری اسلامی ایران
2- متدیّن به دین مبین اسلام
3- ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه
4- عدم سوء پیشینه کیفری اشتهار به فساد اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر
5- سکونت دائم در شهر مشهد مقدّس
6- متأهل
7- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان ثبت نام برای متقاضیانی که دارای معافیت موقت تحت هر عنوان می باشند مورد قبول نخواهد بود.
شایان ذکر است تاریخ ترخیص از خدمت و یا صدور کارت معافیت میباید تا پایان مهلت ثبت نام (1401/9/15) باشد.
8- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری (ردیف های 1 تا 17) جدول پیوست الزامی است.
توضیح: ردیف های 18، 19 و 20 در جدول پیوست مختص خواهران محترم با مدرک کارشناسی و بالاتر می باشد شغل ایشان به صورت شیفتی بوده که لازم است آمادگی لازم را داشته باشند.
در ضمن سؤالات مربوط به این ردیف ها به صورت عمومی بوده و فاقد سؤالات تخصصی است.
9- داوطلبان خانم بایستی دارای پوشش اسلامی کامل (چادر) باشند
10- شرط شرکت در آزمون داشتن معدل 14 برای فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی و معدل 15 برای سایر دانشگاه های مورد تأیید وزارت علوم (آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و...) می باشد.
در ضمن تاریخ فراغت تحصیل باید قبل از پایان مهلت ثبت نام (1401/9/15) باشد. در غیر این صورت از ادامه مراحل استخدامی ممانعت به عمل خواهد آمد.
11- برخورداری از سلامت کامل جسم و روان و توانایی کامل انجام کار به تشخیص و تأیید مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی 
12- عدم اشتغال و نداشتن تعهد خدمت به سازمان های دولتی و خصوصی در زمان شروع به کار الزامی است. بدیهی است پذیرفته شدگان نهایی چنانچه به دلایلی امکان شروع به کار در آستان قدس رضوی را نداشته باشند موضوع به منزله انصراف متقاضی از استخدام تلقی گردیده و آستان قدس رضوی میتواند ضمن منتفی نمودن استخدام ،وی نسبت به معرفی فرد ذخیره به عنوان جایگزین جهت انجام مراحل استخدامی و شروع به کار در آستان قدس رضوی اقدام نماید و مسؤولیت این امر بر عهده متقاضی خواهد بود.
13- حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 30 سال (1371/9/15 به بعد)  کارشناسی ارشد 33 سال (تاریخ تولد از 1367/9/15 به بعد و دارندگان مدرک دکتری 38 سال (تاریخ تولد از 1363/9/15 به بعد) میباشد.
تبصره 1 موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد
الف) افرادی که صرفاً دوره ضرورت نظام وظیفه را انجام داده اند به حداکثر سن آنان دو سال افزوده می شود.
ب) جانبازان گرامی تا میزان ۵ سال به حداکثر سقف سنّی آنان افزوده میگردد.
ج) داوطلبانی که در سازمان مرکزی یا ستادهای تابعه آستان قدس رضوی به صورت حق الزحمه ای یا شرکتی مشغول به خدمت میباشند به میزان سوابق تجربی به حداکثر سن مجاز آنان افزوده خواهد شد. ضمناً حداکثر سن مجاز این دسته از داوطلبان 45 سال میباشد.
تبصره 2: شرکت کنندگان با مدرک کارشناسی در ردیف های 18، 19و 20 جدول پیوست مربوط به بانوان محترم می باشد که براساس آن در آزمون شرکت مینمایند و آقایان صرفاً مجاز به شرکت در آزمون براساس رشته های مندرج جدول (ردیف 1 تا 17) می باشند.نکات مهم<>مبلغ هزینه شرکت در آزمون 500.000 ریال می‌باشد که از طریق لینکی که انتهای صفحه قرار خواهد گرفت قابل پرداخت می‌باشد.
داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را به طور کامل مطالعه نمایند.
داوطلبان باید حتماً شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.
داوطلبان باید دارای شرایط تأهل و همچنین سکونت در شهر مشهد مقدس باشند.
داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجّه کافی به عمل آورند، بدیهی است در صورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
در پایان ثبت نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب می‌باشد، لذا دقت و توجّه کافی در این خصوص به عمل آید.
داوطلبان لازم است تکمیل اطلاعات فرآیند ثبت نام را شخصاً انجام دهند و شماره پرونده و کدپیگیری دریافتی را، نزد سایرین افشا نکنند و یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و آنرا نزد خود نگهداری نمایند.
توجه:‌ در صورتیکه با سایر مرورگرها محتوای صفحات را به خوبی مشاهده نمی کنید، برای انجام مراحل مختلف در سایت بهتر است از مرورگر موزیلا فایرفاکس (firefox) استفاده نمایند.
نکته مهم: داوطلبان گرامی در آزمون استخدامی آستان قدس رضوی توجّه داشته باشند که تنها ۵ بار امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را دارند
چنانچه پس از مطالعه دفترچه آزمون، سوالی مطرح گردید، در روزهای چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ و دوشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ، ساعت ۱۴ الی ۱۵ از طریق سامانه پاسخگویی آستان قدس با شماره تلفن ۱۳۸ تماس حاصل فرمایید.

زمان و نحوه ثبت نام<>ثبت نام صرفاً از درگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی از روز شنبه مورخ 1401/9/5 تا روز سه شنبه مورخ 1401/9/15 صورت خواهد پذیرفت در ضمن پذیرش تقاضای حضوری یا تقاضاهایی که به پست تحویل داده شود امکان پذیر نخواهد بود.
تذکر مهم: مدت زمان تعیین شده تمدید نمیگردد و متقاضیان بایستی در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی ثبت نام خودداری نمایند
در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی رایانه خود جداً خودداری نمایید در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، ابتدا دکمه خروج از سایت را کلیک کنید و تمامی پنجرههای مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.
شایان ذکر است ثبت نام زمانی تکمیل میگردد که کد پیگیری ثبت نام 13 رقمی را دریافت نمایید.
سایر نکات
1- چنانچه متقاضی با مدرک تحصیلی پایین تر از مقطع اعلام شده در آگهی در آزمون شرکت نماید از استخدام و یا ادامه همکاری وی در هر مرحله که مشخص گردد ممانعت به عمل آمده و تمامی هزینه های متعلقه بنا به تشخیص و صلاحدید آستان قدس رضوی از وی اخذ خواهد گردید.
2- چنانچه در هر یک از مراحل آزمون مشخص گردد داوطلب به هر دلیل واجد شرایط تعیین شده در آگهی نمی باشد از ادامه مراحل استخدامی و یا ادامه همکاری وی در هر زمان ممانعت به عمل آمده تمامی هزینههای متعلقه بنابه تشخیص و صلاحدید آستان قدس رضوی از وی اخذ خواهد گردید.
3- ردیف های شغلی که جنسیت مورد نیاز مرد و زن اعلام گردیده است به دلیل نوع کار قابل واگذاری و حسب نیاز ادارات در پذیرش نهایی نسبت لازم بین پذیرفته شدگان زن و مرد اعمال خواهد شد.
4- شرط لازم برای انتخاب داوطلبان جهت راهیابی به مراحل بعدی استخدام (شامل مصاحبه تخصصی گزینش و...) کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی خواهد بود. بدیهی است پذیرفته شدگان نهایی پس از اخذ نمره لازم از فرآیند مصاحبه تخصصی گزینش ..... انتخاب خواهند شد.
5- هزینه ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد از این رو لازم است متقاضیان استخدام پیش از ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام را با دقت مطالعه و در صورت دارا بودن تمامی شرایط تعیین شده اقدام به ثبت نام نمایند.
6- اطلاع رسانی نفرات برتر هر رشته شغلی در مرحله آزمون کتبی از طریق شماره همراه داوطلب خواهد بود و از ایشان جهت بررسی مدارک و یا شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل خواهد آمد. لذا مقتضی است داوطلبان در خصوص درج تلفنهای ضروری تماس خود دقت لازم را مبذول دارند.
7-استخدام در آستان قدس رضوی منوط به گذراندن تمامی مراحل از جمله آزمون کتبی، مصاحبه ،علمی ،گزینش اخذ گواهی عدم سوء پیشینه تأیید سلامت جسم و روان و توانایی انجام کار توسط مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی خواهد بود.
8- در تمامی رشته های شغلی صرفاً داوطلبان ساکن شهر مشهد مقدس جذب خواهند شد. آستان قدس رضوی هیچ گونه تعهد و مسؤولیتی در خصوص ثبت نام افراد غیر مشهدی نخواهد داشت.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید


<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر یکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱