اخبار / دانشگاهی / اسامی پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اسامی پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌­های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در اطلاعیه‌ای از سوی این دانشگاه اعلام شد.
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه علمی کاربردی، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌­‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای مهرماه سال تحصیلی 98-97 نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

<>داوطلبان متقاضی پذیرش در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند نتیجه پذیرش خود را مشاهده کنند.

<>پذیرفته‌شدگان باید از سه‌شنبه 20 شهریور تا یکشنبه 25 شهریور نسبت به بارگذاری مدارک لازم، در سامانه جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام کنند و سپس با در دست داشتن اصل مدارک و با توجه به کد رشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده در دفترچه راهنمای پذیرش مراجعه کنند.

<>لازم به ذکر است، پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت‌نام به مرکز کد قبولی خود مراجعه کنند و عدم ثبت‌نام در تاریخ تعیین شده، به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

<>مدارک لازم برای ثبت‌نام: 6 قطعه عکس تمام رخ سه در چهار تهیه شده در سال جاری، تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت، اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن، اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن، اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنها صادر نشده است، گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)، مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش مشخص کند(برای برادران).

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷