اخبار / وزارت آموزش و پرورش / اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون اعزام فرهنگيان به خارج اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون اعزام فرهنگيان به خارج اعلام شد

اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون اعزام فرهنگيان به مدارس ايراني خارج از كشور براي سال 89 اعلام شد به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، مركز امور بين‌الملل و مدارس خارج از كشور با صدور اطلاعيه‌اي ضمن اعلام فهرست اسامي پذيرفته شدگان نهايي آزمون اعزام فرهنگيان به مدارس ايراني خارج از كشور، يادآور شده است: پذيرفته‌شدگان بر اساس مجموع امتيازات به‌دست آمده (تراز آزمون كتبي و سنجش و ارزيابي حضوري و نيز امتياز مربوط به ايثارگري) و با توجه به نياز مدارس خارج از كشور پذيرفته شده‌اند.

به گزارش توانا، از تعداد 223 نفر پذيرفته شده نهايي اعلام شده در اين مرحله، بخشي از آنها براي سال تحصيلي 90-89 و ساير افراد به تدريج و بر اساس نياز از سال آينده اعزام خواهند شد.

براساس اين گزارش، اسامي ساير افراد پذيرفته‌شده نهايي براي اعزام در سال‌هاي آينده متعاقباً اعلام خواهد شد و دوره آموزشي، توجيهي ويژه نيروهاي اعزامي در سال تحصيلي 90-89 در نيمه دوم شهريور ماه جاري برگزار و زمان برگزاري آن نيز متعاقباً اعلام مي‌شود.

همچنين كارنامه كليه شركت كنندگان در مرحله سنجش و ارزيابي حضوري از تاريخ 9 شهريور 89 در پايگاه اطلاع‌رساني مركز امور بين‌الملل و مدارس خارج از كشور به آدرس www.edosa-ir.com قابل مشاهده خواهد بود.

در اين اطلاعيه همچنين به پذيرفته‌شدگان اكيداً توصيه شده است، با توجه به اينكه اعزام پذيرفته‌شدگان تابع سياست‌ها و برنامه‌هاي وزارت آموزش و پرورش بوده و منوط به تأييد نهايي و قطعي حراست و گزينش و اخذ رواديد از كشورهاي محل مأموريت است، بنابراين از هرگونه تغيير كلي در وضعيت كار و زندگي خود تا پيش از قطعيت مأموريت خودداري كنند.

به گزارش توانا، اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون اعزام فرهنگيان به مدارس ايراني خارج از كشور، در پايگاه اطلاع‌رساني وزارت آموزش و پرورش به آدرس www.medu.ir قابل مشاهده است.

تاریخ خبر دوشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۸۹