اخبار / دانشگاهی / ارسال فراخوان هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دانشگاه‌ها به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ارسال فراخوان هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دانشگاه‌ها

مدیر کل فرهنگی واجتماعی وزارت علوم گفت: فراخوان هفدهمین جشنواره تئاتر به دانشگاه‌ها ارسال شده و فرآیند آن تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.
به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جلیل دارا با اعلام این خبر، افزود: هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در بخش‌های تئاتر صحنه، تجربه‌های اجرایی، مدرسان دانشگاه، مسابقه نمایشنامه نویسی(جایزه استاد اکبر رادی)، نمایش‌های رادیویی، پژوهشی، عکس و پوستر تئاتری و آثار بین‌المللی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره تنها مختص دانشجویان رشته تئاتر نیست، گفت: دانشجویان سایر رشته‌ها و همچنین مدرسان دانشگاهی نیز می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: برای صرفه‌جویی در مصرف هزینه و وقت، جمع آوری آثار به صورت مجازی و از طریق سایت این جشنواره انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www .iifut .com مراجعه کنند.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲