اخبار / دانشگاهی / اردیبهشت 96، آخرین فرصت ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اردیبهشت 96، آخرین فرصت ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی

<>مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، 18 تا 24 اردیبهشت 96 را آخرین فرصت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری تخصصی اعلام کرد.

<>به گزارش ایسنا،  داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی می‌توانند از ساعت 18 دوشنبه 11 اردیبهشت تا ساعت 24 سه شنبه 12 اردیبهشت 96 برای ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

<>بر اساس این گزارش،‌ داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند نیز می‌توانند برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی ثبت نام کنند.

<>به منظور کمک به آن گروه از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی سال 96 که در بازه‌ی تعیین شده موفق به اخذ گواهی زبان انگلیسی نشده‌اند ، مقرر شده است تا کارنامه آزمون MHLE دوره‌ی 40 مورخ 31 فروردین 96 نیز برای شرکت آزمون دکتری تخصصی سال 96 پذیرفته می‌شود.

<>به گزارش سایت سنجش آموزش پزشکی، این فرصت، آخرین مهلت برای ثبت نام، اصلاح فرم و تکمیل مدارک آزمون دکتری تخصصی سال 96 است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵