اخبار / دانشگاهی / ارائه گرنت فناوری به همه دانشگاه ها تا سال ۱۴۰۰ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ارائه گرنت فناوری به همه دانشگاه ها تا سال ۱۴۰۰

<>مهدی کشمیری در گفتگو با خبرنگار مهر، پیرامون اهم برنامه‌های این معاونت در سال ۱۳۹۹ با اشاره به موضوع گرنت های فناوری گفت: قرار بود که از اسفند ماه امسال، ارائه این گرنت با سرفصل پایان نامه‌ها، برای دانشگاه‌های ۵ استان آغاز شود که بواسطه بروز مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، این امر به تعویق افتاد و به فروردین ماه ۹۹ موکول شد.

<>قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در امور فناوری افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، روال کار به این شکل است که پس از گذشت ۶ ماه از ارائه گرنت به دانشگاه‌های این ۵ استان، در فاز بعدی، تعداد استان‌ها به ۱۵ افزایش یابد و نهایتاً تا آغاز سال ۱۴۰۰، این طرح، دانشگاه‌های تمامی استان‌های کشور را پوشش دهد.

<>وی افزود: بر همین اساس به پایان نامه‌های با موضوعات فناوری و نوآوری، ۱۰ میلیون تومان و رساله‌های دکتری ۲۰ میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.

<>کشمیری با بیان اینکه ارائه این گرنت در فاز نخست با یک سرفصل کلید خواهد خورد، ادامه داد: تصمیم داریم، سال آینده هم راستا با پوشش تدریجی سراسر کشور، سرفصل‌ها را نیز به ۳ سرفصل افزایش دهیم؛ یعنی همچنان که دانشگاه‌های استان‌های سراسر کشور را مورد حمایت قرار خواهیم داد، سرفصل‌ها را هم افزایش می‌دهیم.

<>وی گفت: در این راستا، علاوه بر پایان نامه‌ها به عنوان سرفصل نخست، تلاش می‌کنیم فعالیت‌های اعضای هیأت علمی در حوزه تحقیقات آزمایشگاهی (Search Lab) را بعنوان سرفصل دوم و شرکت‌های نوپایی که از دل دانشگاه‌ها بیرون می آیند را بعنوان سرفصل سوم، حمایت کنیم. میزان حمایت از تحقیقات آزمایشگاهی هیأت علمی ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و مقاطع
دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸