اخبار / دانشگاه آزاد اسلامی / ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تدوین و ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله جاسبی، با اشاره به عدم ظرفیت دانشگاهها، به مهمترین خطر این کاهش ظرفیت اشاره کرد و گفت: 85 درصد از داوطلبان کارشناسی ارشد به دلیل عدم ظرفیت دانشگاهها از تحصیل در کشور باز می مانند و متأسفانه راهی کشورهای خارجی می شوند که این امر عواقب سوء فرهنگی به دنبال دارد. وی در بخش دیگر سخنان خود، به دو موفقیت علمی دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تولید مقالات ریاضی کاربردی در جهان رتبه نخست را کسب کرده و در عرصه تولید مقالات ISI شیمی در کشور و منطقه نیز به رتبه اول دست یافته است.   رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از طراحی و تدوین "درس آشنایی با دفاع مقدس"  خبر داد و اضافه کرد: سهمیه بسیجی فعال در دوره 8 ساله اصلاحات فقط توسط دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شد و سایر دانشگاهها این سهمیه را اجرا نکردند.
وی گفت: باید برای دنیا طوری کار کنیم که انگار تا ابد زنده هستیم و همچنین برای آخرت طوری کار کنیم که انگار همین فردا از دنیا می‌رویم.
جاسبی افزود: ساخت مقبره شهدا و احداث مسجد در واحدهای دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد در این عرصه‌ها، دانشگاه‌های دولتی را پشت سر گذاشته است.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۰