اخبار / استخدامی / اخذ مجوز ۱۹۶۵ سهمیه استخدامی برای سازمان بهزیستی - سراسر کشور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اخذ مجوز ۱۹۶۵ سهمیه استخدامی برای سازمان بهزیستی - سراسر کشور

<>نشست تخصصی مدیران و کارشناسان نیروی انسانی بهزیستی استان ها از سراسر کشور با حضور رئیس سازمان بهزیستی و مدیران و کارشناسان اداره کل نیروی انسانی و پشتیبانی ستاد بهزیستی کشور، صبح سه شنبه ۱۶ اسفند ماه جاری در ساختمان شماره دو بهزیستی(کوه نور) برگزار شد.

<>به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این نشست با تأکید بر این که موضوع بهزیستی تکافل اجتماعی است، گفت:تکافل به این معناست که هر انسانی در قامت یک عائله برای حکومت اسلامی نیاز خود را اعلام کند، دولت باید این نیاز را بشنود و در حد امکان خود برآورده کند و این امر به ساز و کار و ساختاری نیاز دارد که پاسخگوی این نیازها باشد.

<>وی با اشاره به اخذ ۱۹۶۵ نفر سهمیه استخدامی برای ادارات شهرستانی، استانی، شیر خوارگاه ها و مراکز اورژانس اجتماعی و مدیران و همچنین برقراری و یا افزایش درصد فوق العاده ویژه برای مشاغل اختصاصی و عمومی و  واحدهای عملیاتی سازمانی، کسب مجوز به کارگیری نیروی امریه در بهزیستی و... گفت:با توجه به اتفاقات خوب، اثر بخش و امید آفرینی که در حوزه نیروی انسانی بهزیستی انجام گرفته اولین تکلیف شما سپاسگزاری از خداوند و بعد از آن، انتقال این شادمانی در سطوح مختلف استانی و شهرستانی و انتشار حس خوب در سازمان است.  

<>قادری گفت:اساس کار بهزیستی مبتنی بر طرح های تحولی است و ما موظف به بهره ور کردن سازمان بهزیستی، حذف اقدامات عبث و بیهوده و تبدیل سازمان به ساختاری حرفه ای و چابک و رسا برای پیشبرد اهداف و روان سازی خدمات آن است. در حدود ۱۹ هزار نفر پرسنل که در کنار هم  تمشیت جامعه آماری سازمان با ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر عائله در قالب افراد دارای معلولیت، بی پناهان و بی سرپرستان و... و. را بر عهده داریم و مایه افتخار ماست که به این نوع عائله در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت رسانی کنیم.

<>وی افزود: مشخص شدن نقش هر یک از این ۱۹ هزار نفر پرسنل در شرایط و احوال هر یک از ۷ میلیون نفر از جامعه آماری ما و تراز این نقش موضوع بسیار مهمی است و باید دمای داخل سازمان را با دمای جامعه هدف تراز کنیم و باید  انبساط خاطر و روحیه ویژه در این خانواده ها، علی رغم محدودیت هایی که در منابع مالی کشور وجود دارد، به چشم بیاید.

<>رئیس سازمان بهزیستی کشور بر اهمیت مسلح شدن نیروهای انسانی به ابزارهای حرفه ای تاکید کرد و گفت: لازم است که افزایش آگاهی ها متناسب با نیازها و راهبردهای فعلی جامعه برای همکاران دیده شود و همکاران ما صاحب مهارت حرفه ای موثر باشند. نسخه عملیاتی کار ما در شناسنامه کاری همکارانمان باشد و این شناسنامه کاری به صورت هوشمند رصد شود.

<>وی در خصوص کسب مجوز استخدامی برای بهزیستی گفت:  افتخار بزرگی است که این عدد بی بدیل و سنگین در اختیار سازمان بهزیستی قرار گیرد و با توجه به اینکه این موضوع با دستور مستقیم رئیس جمهور آغاز شد؛ از شخص رئیس جمهور و همچنین پیگیری های ویژه مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور تشکر می کنم. همچنین از اقداماتی که دکتر افشاری (مدیر کل نیروی انسانی بهزیستی کشور) انجام داده اند و من نام آن را «مجاهدت» می گذارم، تشکر می کنم.

<>رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین در خصوص افزایش حقوق برخی مشاغل با برقراری فوق العاده ویژه و یا افزایش درصد آن، گفت : با این افزایش حقوق می توانیم بگوییم که تا حدودی به سمت عدالت حرکت می کنیم و مهم و ارزشمند است که پرسنل ما در مشاغل اجرایی و عملیاتی، که مستقیما با مردم کار می کنند، بیشترین بهره مندی را داشته باشند.

<>وی با اشاره به اهمیت موضوع تبیین در کلام مقام معظم رهبری گفت: موضوعاتی که امروز اعلام می کنیم، پس از یک سال کار حرفه ای و مجاهدت یک ساله از شخص رئیس جمهور تا امور اداری و استخدامی؛ مطرح می شود و پس از عمل، عنوان و تبیین می کنیم. کار بزرگ و بسیار مهمی است که بیش از ۱۹۰۰ نفر به صورت حرفه ای به ساختار سازمانی ما اضافه می شود.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱