اخبار / دانشگاه علوم پزشکی / اخذ مجوز پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در آرادان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اخذ مجوز پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در آرادان

نماینده مردم شهرستان‌های آرادان و گرمسار در مجلس شورای اسلامی از کسب مجوز پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در شهرستان آرادان خبر داد.
به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، غلامرضا کاتب در جلسه شورای اداری شهرستان آرادان با اعلام این مطلب، گفت: مجوز پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در آرادان در مقطع دکتری برای شهرستان آرادان اخذ شده است و این مجوز و رشته‌های آن صرفا برای شهرستان آرادان اخذ شده و باید رشته‌ها در همین دانشگاه باقی بماند.
وی تصریح کرد: مجوز گازرسانی به سه روستای ده نمک ، امامزاده علی اکبر و هفت چشمه آرادان اخذ شده است که امید است پس از اجرای عملیات گاز رسانی علاوه به خدمت رسانی به ساکنین روستا مقدمات لازم برای جذب توریسم در این سه روستای تاریخی و پر جاذبه آرادان نیز فراهم شود.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان با اشاره به اینکه در پایان دولت دهم مقرر شد سه میلیارد تومان به آموزش و پرورش شهرستان آرادان کمک شود، گفت: یک میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته است که باید در بخش‌های مختلف آموزشی هزینه شود.
کاتب ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل توسعه در هر شهرستانی وجود نیروی انسانی کارآمد است و شهرستان آرادان نیز برای ازدیاد جمعیت و برداشتن گام‌های استوار در راه توسعه باید در بحث‌های اشتغال و سرمایه گذاری به صورت تخصصی و با برنامه ریزی قدم بردارند.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲