اخبار / دانشگاهی / اختصاص مهلت مجدد انتخاب رشته برای کنکوری‌ها به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اختصاص مهلت مجدد انتخاب رشته برای کنکوری‌ها

<>سازمان سنجش آموزش کشور برای مجازین انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته نشده‌اند، مهلت مجددی تعیین کرد.

<>به گزارش ایسنا،بر این اساس،  آن دسته از داوطلبانی که در کنکور ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته شده‌اند اما در بازه زمانی انتخاب رشته (۱۷ تا ۲۴ مرداد) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته نشده‌اند، می‌توانند از روز سه‌شنبه ۱۵شهریور تا پایان روز پنج‌شنبه ۱۷ شهریور ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

<>افرادی که براساس محتوای کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند اما موفق به انجام انتخاب رشته نشده‌اند، می‌توانند برای فرآیند انتخاب رشته اقدام کنند. این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی شود. همچنین انتخاب رشته در رشته­‌های دارای آزمون عملی و طراحی (رشته‌های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی و همچنین رشته های گروه آزمایشی هنر) به افرادی توصیه می‌­شود که در آزمون عملی این رشته ها قبلاً شرکت کرده باشند.

<>اگر رشته‌های دارای شرایط خاص مدنظر داوطلبان است، باید توجه داشته باشند که در صورت داشتن شرایط و همچنین نمره علمی، همزمان با اعلام نتایج نهایی برای انجام مراحل مصاحبه و بررسی صلاحیت معرفی می‌شوند. 

<>داوطلبان می‌توانند برای پاسخ به پرسش‌های خود به سامانه پاسخگویی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) تماس بگیرند.

<>

دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۱