اخبار / دانشگاهی / اجرای پایش سلامت دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه شهید چمران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اجرای پایش سلامت دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه شهید چمران

طرح پایش سلامت جسم و روان ویژه دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز اجرا می شود.به گزارش خبرگزاری مهر، فرخنده دنیوی زاده مسئول مرکز مشاوره معاونت دانشجویی دانشگاه در این باره گفت: با توجه به تاکید مرکز مشاوره وزارت علوم بر انجام طرح پایش، این بخش به عنوان یکی از مراحل ثبت نام دانشجویان ورودی سال جدید تلقی شده و مراجعه همه دانشجویان ورودی 92 برای تکمیل فرم های پایش سلامت ضروری است. وی با اشاره به سابقه اجرای طرح در سال های گذشته افزود: طرح پایش در دو بخش سلامت جسم و روان هر سال برای دانشجویان روزانه ورودی همان سال اجرا شده اما امسال براساس اعلام و تاکید وزارت علوم، این طرح همه دانشجویان روزانه و شبانه را زیر پوشش قرار خواهد داد. مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: نیروهای این مرکز در روزهای ثبت نام و تحویل مدارک دانشجویان جدیدالورود در همه دانشکده ها مستقر هستند تا پس از انجام کارهای مربوط به آموزش، کار پایش سلامت دانشجویان را انجام دهند.
دنیوی زاده ادامه داد: با همکاری آموزش دانشگاه در اجرای این طرح، حذف و اضافه دانشجویان منوط به شرکت آنها در طرح پایش و پر کردن فرم ها است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پایش سلامت جسم و روان دانشجویان ورودی 92، کارگاه های آموزشی نیز بر آنها در ماه‌های آغازین سال تحصیلی در سطح دانشکده ها برگزار خواهد شد.

تاریخ خبر شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲