اخبار / دانشگاهی / اجرای طرح خوشه بندی های شغلی در دانشگاه علمی کاربردی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اجرای طرح خوشه بندی های شغلی در دانشگاه علمی کاربردی

<>معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرای موفقیت آمیزطرح خوشه بندی های شغلی در این دانشگاه خبر داد.

<>مختار جلالی جواران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح خوشه بندی های شغلی در دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری گفت: براساس این طرح هر مرکز موظف است در زمینه تخصصی خود و با توجه به زیرساخت ها،  کارگاه ها، آزمایشگاه  و امکاناتی که دارد، دانشجو پذیرش کند.

<>وی ادامه داد: در سال های گذشته پذیرش دانشجو در هر مرکز به صورت عمومی صورت می گرفت یعنی هر مرکز در رشته هنر صنعت و سایر رشته ها دانشجو پذیرش می کرد ولی با اجرای طرح خوشه بندی شغلی اکنون هر مرکز در یک زمینه تخصصی دانشجو پذیرش می کند.

<>معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: این باعث می شود مراکز دانشگاه علمی و کاربردی بتوانند خود را تجهیز و تقویت کنند و امکانات لازم را برای کارگاه ها، آزمایشگاه ها و محیط کار داشته باشند.

<>وی یادآورشد: ۶۰ درصد دروس دانشگاه جامع علمی کاربردی عملی بوده و ۴۰ درصد نظری است و دانشگاه برای این ۶۰ درصد، بسیار اهتمام دارد که محیط کار فراهم شود.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸