اخبار / استخدامی / اجرای طرح جذب درون سازمانی اعضای هيئت علمی در دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اجرای طرح جذب درون سازمانی اعضای هيئت علمی در دانشگاه آزاد

دریافت جزوات، سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کارشناسی ارشد آزادمعاون آموزشي دانشگاه آزاد با اشاره به اينکه ثبت نام در پرتال جذب اعضاي هيئت علمي تا پايان ارديبهشت ادامه خواهد داشت،‌ افزود: بناست در سال جاري طرح جذب درون سازماني اعضاي هيئت علمي اجرا شود.
محمدحسين غريبي در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي ايسنا، با بيان اينکه فراخوان جذب اعضاي هيئت علمي از 22 فروردين آغازشده،‌ افزود: تمام دانشجوياني که دانش آموخته Ph.D هستند مي توانند براساس اعلام نياز واحدها به مدت يک ماه ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام،‌ ‌مدارک افراد را به واحدها ارسال مي کنيم.
غريبي با اشاره به اينکه بناست در سال جاري طرح جذب درون سازماني اعضاي هيئت علمي اجرا شود،‌ ادامه داد: امسال براي اولين بار اعضاي هيئت علمي واحدهايي که دانشجويان کمي دارند و تعداد کلاس هايشان کافي نيست مي توانند در واحدهاي ديگري که در حوزه تخصصي اعضاي هئيت‌علمي متقاضي، به استاد نيازدارند، تدريس کنند.
وي همچنين افزود: ما درخواست واحدها را دريافت کرده ايم و اساتيد مورد نياز که در واحدهاي ديگري مشغول به کار هستند به همان واحدها‌ مي فرستيم.
معاون آموزشي دانشگاه آزاد در توضيح جزئيات روند جذب اعضاي هيئت علمي تصريح کرد: هيئت اجرايي جذب که از سوي شوراي عالي تأييد شده در 31 استان به بررسي پرونده ها مي پردازند و بعد از بررسي مدارک ارائه شده و سطح علمي متقاضيان بهترين آن ها انتخاب مي شوند.
وي درهمين زمينه ادامه داد: مدارک افراد منتخب از سوي واحدها به مرکز جذب ارسال مي شود و بعد از تأييد صلاحيت اين افراد جذب خواهند شد.
غريبي با بيان اينکه در سال جاري 5000 عضو هيئت علمي جذب مي کنيم،‌ عنوان کرد: تلاش ما اين است افرادي که جذب مي شوند در مهرماه سال جاري مشغول تدريس شوند.
وي در پايان با اشاره به اينکه به تمامي واحدها بايد تا پايان خردادماه امتحانات ترم جاري را به اتمام برسانند، گفت: ترم تابستانه از تيراه آغاز مي شود و ارائه واحدها به تعداد ثبت نام کنندگان بستگي دارد.
وي در پايان با اشاره به اينکه به تمامي واحدها بايد تا پايان خردادماه، امتحانات ترم جاري را به اتمام برسانند، گفت: ترم تابستانه از تيرماه آغاز مي شود و ارائه واحدها، به تعداد ثبت نام کنندگان بستگي دارد
دریافت جزوات، سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کارشناسی ارشد آزاد

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴