اخبار / دانشگاهی / اجرای تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اجرای تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

<>دکتر محمدمهدی نوروز شمسی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دوره‌های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، مرحله تکمیل ظرفیت برای این آزمون از امروز ۲۳ آبان در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز می‌شود.

<>وی افزود: به داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت پیامک داده شده است و داوطلبان می‌توانند از فردا ۲۴ آبان به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و فرم‌های مربوطه به مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون را تکمیل کنند.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: فهرست پذیرفته شدگان آزمون دوره‌های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شده و همزمان به داوطلبان پیام داده شده است که با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی می‌توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

<>نوروز شمسی درباره نتایج تکمیل ظرفیت برای آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ یادآور شد: داوطلبانی که فرم‌های تکمیل ظرفیت در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی را تکمیل کردند نیز می‌توانند شنبه ۲۸ آبان ماه از نتیجه پذیرش خود مطلع شوند.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ به داوطلبان پیامک داده می‌شود که با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی محل قبولی خود را مشاهده کنند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱