اخبار / دانشگاهی / اتمام آزمون‌ های متمرکز پایان نیم سال اول دانشگاه علمی کاربردی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اتمام آزمون‌ های متمرکز پایان نیم سال اول دانشگاه علمی کاربردی

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده از برگزاری موفق آزمون متمرکز پایان نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت غیرحضوری (برخط) خبر داد.

<>وی افزود: آزمون‌های متمرکز پایان ترم دوره‌های علمی کاربردی در نوبت اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ طی هشت روز متوالی با ۲۵ عنوان دروس مهارت مشترک و عمومی در دو مقطع کاردانی (۱۴ درس) و کارشناسی (۱۱ درس) که از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۷ دی ماه مطابق برنامه زمانی اعلام شده و دستورالعمل آزمون به طور همزمان و به صورت غیرحضوری (برخط) در کل کشور آغاز و در تاریخ ۵ بهمن ماه سالجاری پایان یافت.

<>وی از برگزاری آزمون هماهنگ و متمرکز به صورت غیرحضوری (برخط) در ۳۲ استان برای ۲۵ عنوان درس با تعداد ۲۵۲۴۸۰ نفر درس خبر داد.

<>معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در این آزمون‌ها به منظور مساعدت با دانشجویان برای هر عنوان درس دو نوبت آزمون در نظر گرفته شده بود تا چنانچه دانشجو به هر دلیلی (قطعی برق، اینترنت و …) نتوانست آزمون اول را به پایان برساند می‌توانست در آزمون نوبت دوم شرکت کند.

<>وی بیان کرد: تمامی فرآیند برگزاری آزمون‌های متمرکز غیرحضوری (برخط) از طریق «سامانه آزمون متمرکز» انجام شده است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و مقاطع دانشگاه علمی کاربردی
 و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹