اخبار / دانشگاهی / ابلاغ سرفصل‌های بازنگری شده ۲۲ رشته به واحدهای دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ابلاغ سرفصل‌های بازنگری شده ۲۲ رشته به واحدهای دانشگاه آزاد

<>معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌هایی، سرفصل‌های بازنگری شده ۲۲ رشته در تمامی مقاطع تحصیلی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سرفصل‌های بازنگری شده طبق مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت بهره‌برداری در سایت مرکز برنامه‌ریزی درسی به آدرس www.sep.iau.ir قرار داده شده و اجرای این سرفصل‌ها از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ برای دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۶ به بعد لازم‌الاجراست.

<>بر اساس بخشنامه‌های مذکور؛ سرفصل‌های جدیدی که تاکنون در مورد رشته‌های مقطع کارشناسی بازنگری شده، شامل رشته‌های مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، علوم و مهندسی محیط‌زیست، فرش، علوم و مهندسی جنگل، علوم و مهندسی شیلات، علوم و مهندسی باغبانی، مهندسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی، گیاه‌پزشکی، مهندسی آبادانی طبیعت، علوم تربیتی، حسابداری، جغرافیا، مهندسی کشاورزی – ترویج و آموزش کشاورزی، مهندسی فضای سبز، حقوق و فلسفه و کلام اسلامی است.

<>همچنین طی بخشنامه جداگانه ای عنوان سرفصل رشته مهندسی کشاورزی - اقتصاد کشاورزی به رشته اقتصاد کشاورزی در مقطع کارشناسی تغییر یافت.

<>به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ازجمله سرفصل‌های بازنگری شده رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توان به رشته‌های مدیریت کسب و کار، آموزش زبان انگلیسی، حسابرسی، آموزش زبان فرانسه و زبان‌شناسی همگانی اشاره کرد.

<>همچنین رشته‌ علم اطلاعات و دانش‌شناسی در مقطع دکتری مورد بازنگری قرار گرفته است.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶