اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / آمار صندلی‌های خالی دانشگاههای غیرانتفاعی- کاردانی در صدر جدول به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آمار صندلی‌های خالی دانشگاههای غیرانتفاعی- کاردانی در صدر جدول

آخرین جزئیات از میزان صندلیهای پر و خالی دانشگاههای غیردولتی غیرانتفاعی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تازه ترین جزئیات میزان ظرفیتهای خالی و پر در دانشگاههای غیردولتی غیرانتفاعی، در مقاطع کاردانی فنی و حرفه ای، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد اعلام شد.   جدول صندلیهای پر و خالی در دانشگاههای غیردولتی   ردیف مقطع ظرفیت اعلام شده برای پذیرش تعداد ثبت نام کنندگان درصد صندلیهای پر درصد صندلیهای خالی 1 کاردانی فنی و حرفه ای 42 هزار و 656 14 هزار و 215 33.3 66.7 2 کارشناسی ناپیوسته 32 هزار و 57 14 هزار و 311 44.5 55.5 3 کارشناسی پیوسته 15 هزار و 307 8 هزار و 945 58.5 41.5 4 کارشناسی ارشد 2 هزار و 55 یک هزار و 216 59 41   بر اساس جدول بالا، صندلیهای خالی در مقطع کاردانی فنی و حرفه ای بیشترین درصد و تعداد را به خود اختصاص داده در حالیکه میزان صندلیهای خالی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد با نیم درصد اختلاف، کمترین تعداد را دارند.   همچنین مقاطع کارشناسی ارشد و کاردانی فنی و حرفه ای به ترتیب دارای بیشترین و کمترین صندلیهای پر در دانشگاههای غیردولتی هستند.   به گزارش مهر، پیش از این سعید قدیمی - دبیر شورای عالی برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد که تعداد متقاضیان در مقطع کاردانی به کاشناسی به صفر نزدیک شده و این داوطلبان هر جا برای انتخاب دانشگاه اقدام کنند به راحتی پذیرفته می شوند.

تاریخ خبر سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۱