اخبار / دانشگاهی / آمار ثبت نام در ۳ آزمون دندانپزشکی و داروسازی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آمار ثبت نام در ۳ آزمون دندانپزشکی و داروسازی اعلام شد

آزمون‌های ملی و جایابی دندانپزشکی و ارزشیابی داروسازی ۳۰ آذرماه ۹۶ با حضور ۵۵۵ داوطلب به صورت الکترونیک برگزار می شود.

دکتر محمدحسین پورکاظمی - رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار ثبت نام در این آزمون ها گفت: در آزمون ملی دندانپزشکی ۳۴۹ نفر، در آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور ۱۵۶ نفر و در آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ۵۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.<>وی یادآور شد: این سه آزمون برای نخستین بار به صورت الکترونیکی و همزمان در ۳۰ آذرماه ۹۶ برگزار خواهد شد.

<>پورکاظمی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها و امکانات برای برگزاری بدون مشکل این سه آزمون به صورت الکترونیکی فراهم شده است و آزمون توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار می شود.

<>سی و یکمین دوره آزمون جایابی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور مختص افرادی است که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، واجد شرایط ثبت نام و مجاز به شرکت در آزمون جایابی هستند (ورودی های پیش از اگوست ۲۰۰۹).

<>مرحله نظری هشتمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور مختص افرادی است که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، واجد شرایط ثبت نام و مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند (ورودی های پس از اگوست ۲۰۰۹).

<>چهاردهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور مختص افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶