اخبار / دانشگاهی / آغاز پرداخت وام های دانشجویی از ۱۵مهر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز پرداخت وام های دانشجویی از ۱۵مهر

مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: ثبت درخواست وام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم آغاز شده و پرداخت وام ها از ۱۵ مهر انجام می شود.

ذوالفقار یزدان مهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سامانه ثبت درخواست وام (پورتال دانشجویی) صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ۱۵ شهریورماه باز شده و دانشجویان متقاضی وام می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت کنند.<>وی افزود: دانشجویان متقاضی انواع وام‌های دانشجویی باید با مراجعه به سامانه  bp.swf.ir درخواست خود را برای استفاده از وام‌های دانشجویی ثبت کنند و پس از آن معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها درخواست ها را بررسی کرده و لیست افرادی که شرایط لازم را دارند به صندوق رفاه دانشجویان ارائه خواهند داد.

<>رئیس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه پرداخت وام ها از ۱۵ مهر ماه آغاز خواهد شد، در خصوص وام شهریه افزود: وام شهریه و وام تحصیلی از جمله وام هایی است که اعتبار آن محدود بوده و دانشجویان مقطع کارشناسی ۸  نیم سال، دانشجویان کارشناسی ارشد ۴ نیم سال و دانشجویان دکتری نیز ۸ نیم سال می توانند از وام شهریه استفاده کنند.

<>وی ادامه داد: البته پرداخت وام عتبات دانشجویی صندوق رفاه آغاز شده و به دانشجویان مجرد یک میلیون تومان و به دانشجویان متاهل، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وام پرداخت می شود. همچنین امکان پرداخت وام به هریک از زوجین در صورتی که هر دو دانشجو باشند، نیز میسر است.

<>رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: ما آمادگی داریم تا به تمام دانشجویان متقاضی که شرایط لازم را داشته باشند وام عتبات پرداخت کنیم و در خصوص وام عتبات بخشنامه‌ای نیز به تمام دانشگاه‌های کشور ارسال کرده ایم.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶