اخبار / دانشگاهی / آغاز پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها

<>متقاضیان شرکت در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی سال ۹۹ از امروز یکشنبه پنجم مرداد می توانند نسبت به ثبت نام در رشته ها اقدام کنند.

<>به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصرا به صورت اینترنتی از امروز آغاز شده و روز یکشنبه 2 شهریورماه پایان می یابد.

<> داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل های بدون آزمون در دانشگاه ها هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری 99 ندارند می‌توانند نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور را که از روز چهارشنبه اول مردادماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی  سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته را مطالعه کنند. 

<>بر این اساس همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

<>داوطلبان درنظر داشته باشند، طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های ۸  بهمن ۹۸ و ۱۸ فروردین ۹۹ در سایت این سازمان قرار گرفته است، غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط  است.

<>

دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

<>


تاریخ خبر یکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹