اخبار / دانشگاهی / آغاز مهلت تعیین محل آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد نیمسال اول پیام‌نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز مهلت تعیین محل آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد نیمسال اول پیام‌نور

مهلت ثبت درخواست تعیین محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای نیمسال اول 97-96 دانشگاه پیام نور آغاز شد.

<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشجویان دانشگاه پیام‌نور برای امتحانات پایان ترم خود می‌توانند محل امتحان خود را تغییر دهند. این امکان برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در سیستم گلستان با عنوان «تعیین محل آزمون» شناخته می‌شود.

<>براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور، دانشجویان هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند از روز چهارم آذر به مدت 10 روز نسبت به انتخاب محل آزمون خود مطابق با ظرفیت اعلامی در مراکز اقدام کنند.

<>دانشجویان باید با مراجعه به سایت خدمات آمورشی دانشگاه پیام‌نور (سایت گلستان) و انتخاب گزینه آموزش وارد بخش دانشجو شوند و از قسمت درخواست‌ها، انتخاب محل آزمون را انتخاب کنند.

<>دانشجویان دوره کارشناسی همانند دانشجویان دوره کارشناسی ارشد برای تعیین محل آزمون نیازی به مراجعه حضوری ندارند و تمامی مراحل از طریق سیستم گلستان پیام‌نور انجام می‌شود.

<>لازم به ذکر است در صورتی که ظرفیت در مرکز مربوطه تکمیل شود، کد مرکز از محدوده دسترسی انتخاب دانشجویان خارج می‌شود. در تعیین محل آزمون هیچ مشکل یا تغییری برای نمرات میان‌ترم، شهریه و استاد ایجاد نمی‌شود و فقط محل آزمون پایان ترم دانشجو تغییر خواهد می‌کند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های
کارشناسی ارشد و کارشناسی و  سایر مقاطع
دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶