اخبار / دانشگاهی / آغاز فرصت جدید ثبت‌نام در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز فرصت جدید ثبت‌نام در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

<>به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی فرصت جدیدی برای ثبت نام در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در نظر گرفت.

<>مهلت جدید ثبت نام و ویرایش پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از سه شنبه ۳ بهمن آغاز شده است و این فرصت تا ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فعال است.

<>متقاضیان باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون، نسبت به ثبت نام و یا ویرایش در مهلت مقرر اقدام کنند.

<>افرادی که هزینه آزمون را پرداخت کرده و کد پیگیری دریافت کرده اند ولی موفق به ثبت نام نشده اند، می‌توانند در این بازه زمانی ثبت نام خود را تکمیل کنند.

<>نکته ۱: داوطلبان باید دقت کنند ویرایش زمان ثبت نام به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و باید مدارک خود را تا فعال شدن سایت مرکز سنجش آموزشی پزشکی جهت ثبت نام آماده و در زمان ثبت نام بارگذاری کنند.

<>نکته ۲: قابل ذکر است پس از پایان زمان ثبت نام، تغییر سهمیه ثبت نامی حتی با مراجعه حضوری به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. لذا داوطلبان باید در انتخاب سهمیه دقت کنند.

<>آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مبتنی بر قوانین و مقررات موجود (بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی تخصصی و قانون برقراری عدالت آموزشی و اصلاحیه آن مصوب مجلس شورای اسلامی) در ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲