اخبار / دانشگاهی / آغاز فرآیند انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه علمی کاربردی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز فرآیند انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه علمی کاربردی

<>معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز فرآیند انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه سال 96 این دانشگاه و امکان ثبت‌نام متقاضیان تا 24 تیر خبر داد.

<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر بهزاد بهرامی‌نسب گفت: «فرآیند انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه با هدف ایجاد رقابت سالم، شور و نشاط علمی، کشف استعدادها و تعمیق انگیزه پژوهش، تشویق به تهذیب و پایبندی به اصول و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی در میان دانشجویان این دانشگاه صورت می‌گیرد.»

<>او از واحدهای استانی خواست تا با رعایت دقیق مفاد دستورالعمل انتخاب دانشجوی نمونه، اطلاع رسانی مؤثر را طبق زمان‌بندی تعیین شده به دانشجویان متقاضی انجام دهند.

<>معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: «ثبت نام از دانشجویان نمونه سال 96 آغاز شده و تا 24 تیر ادامه دارد. دانشجویان متقاضی و واجد شرایط باید نسبت به ارائه مدارک خود در مهلت مقرر به مراکز آموزشی محل تحصیل خود مراجعه کنند.»

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و مقاطع دانشگاه علمی کاربردی
 و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۶