اخبار / دانشگاهی / آغاز رسمی سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در شیراز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز رسمی سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در شیراز

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از راه‌های تهاجم نرم، این بود که نیروهای غیرمتناسب را وارد آموزش و پرورش و مدارس کنند تا این نیروها دانش‌آموز را به هر سمت که می‌خواهند بکشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه فارس، محمدحسین روزی‌طلب در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در شیراز، وارد کردن نیروهای حق‌التدریس به آموزش و پرورش را گام برداشتن در چنین مسیری توصیف و اضافه کرد: متاسفانه در گذشته حدود یکهزار نیروی غیرتربیت‌یافته به واسطه حق‌التدریس بودن وارد مجموعه شدند.
روزی‌طلب با بیان اینکه مربی‌خود باید مربا باشد، تصریح کرد: تحصیل علم باید همواره با تهذیب نفس همراه باشد.
وی با تصریح اینکه کارنامه همه مسئولان خصوصا در بخش آموزش و پرورش با دقت مورد محاسبه قرار می‌گیرد، گفت: فعلا کارنامه خوبی نداریم، چون بازتاب اقدامات خود را در جامعه می‌بینم، امیدوارم عزیزانی که با گزینش وارد دانشگاه فرهنگیان شده‌اند، خودشان به تهذیب نفس توجه داشته باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس به‌جای آوردن نماز و گرفتن روزه مستحبی را در ارتقا جایگاه الهی معلمان، بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: معلمی جایگاه الهی دارد و اول مربی خداوند است.
روزی‌طلب همچنین گفت: سال گذشته بالغ بر یک هزار و 500 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان فارس در شیراز، پذیرفته شده‌اند و امسال نیز همین تعداد دانشجو پذیرفته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: این افراد از ابتدا به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد و در رشته‌های و سطوح مورد نیاز تحصیل کرده و مشغول خدمت می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش ایجاد دانشگاه فرهنگیان را هدیه مقام معظم رهبری به این جامعه دانست و تصریح کرد: زمینه برای تحصیل در این دانشگاه تا سطوح دکتری، فراهم است.

تاریخ خبر دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲