اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد

<>راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد (استعدادهای درخشان) رشته‌های غیر پزشکی و پزشکی سال 1397 دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد و بر این اساس پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌ها لازم است شخصاً امروز چهارشنبه اول اسفندماه 97 با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به واحدهای ذیربط مراجعه کنند.

<>به گزارش ایسنا، راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ممتاز رتبه اول مقطع کارشناسی شرکت کننده در انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته بدون آزمون (استعدادهای درخشان) گروه‌های پزشکی و غیرپزشکی سال 1397 منتشر شد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.net از نتایج آزمون خود مطلع شوند.

<>پرونده همه پذیرفته‌شدگان برای احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیت‌های عمومی سازمان مرکزی دانشگاه به اطلاع محل‌های دانشگاهی خواهد رسید.

<>سنوات تحصیل در دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته به ویژه برای مشمولان 3 سال است و به هیچ‌وجه قابل افزایش نیست. مشمولان خدمت وظیفه عمومی لازم است براساس مقرراتی که از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام شده و همچنین مندرجات دفترچه راهنمای دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 سازمان سنجش آموزش کشور، ضوابط مربوطه را رعایت و وظایف محوله را بموقع انجام داده باشند و دانشگاه در قبال عدم رعایت آن مسئولیتی ندارد. از جمله آنکه از زمان فراغت از تحصیل بیش از یک سال سپری نشده باشد و چنانچه بیش از یک سال از اتمام تحصیل آنان در دوره کارشناسی سپری شده باشد، بموقع به خدمت اعزام شده باشند.

<>با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

<>زمان و محل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

<>پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌ها لازم است امروز چهارشنبه اول اسفندماه 97 با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

<>به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

<>پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، پرند، بروجرد، شیراز و اراک برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحدها به شرح ذیل مراجعه کنند:

<>علوم و تحقیقات به آدرس www.srbiau.ac.ir

<>تهران‌مرکزی به آدرس www.iauctb.ac.ir

<>تهران‌جنوب به آدرس www.azad.ac.ir

<>پزشکی تهران به آدرسwww.iautmu.ac.ir

<>تهران شمال به آدرس www.iau-tnb.ac.ir

<>الکترونیکی به آدرس www.iauec.ac.ir

<>نجف‌آباد به آدرس http://rs.iaun.ac.ir

<>سنندج به آدرس www.iausdj.ac.ir

<>تبریز به آدرس www.iaut.ac.ir

<>کرج به آدرس www.kiau.ac.ir

<>قم به آدرس www.qom-iau.ac.ir

<>قزوین به آدرس www.qiau.ac.ir

<>پرند به آدرس www.piau.ac.ir

<>بروجرد به آدرس www.iaub.ac.ir

<>شیراز به آدرس www.iaushiraz.ac.ir

<>اراک به آدرس www.iau.arak.ac.ir

<>خوراسگان به آدرس www.register.khuisf.ac.ir

<>یادگار امام خمینی (ره) شهرری به آدرس www.iausr.ac.ir

<>مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته (فوق لیسانس)

<>اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد به انضمام ریزنمرات دوره کارشناسی با قید معدل، اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات (اصل شناسنامه برای تطبیق است)، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ (برای برادران مشمول 12 قطعه)، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص کند و تکمیل و ارائه سایر فرم‌های ثبت‌نام که توسط واحد دانشگاهی در اختیار پذیرفته‌شدگان قرار داده می‌شود، از جمله مدارک لازم برای ثبت‌نام است.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷