اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث

<>قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث، گفت: این دانشگاه از میان برادران و خواهران طلبه واجد شرایط از طریق آزمون برای تحصیل در دوره حضوری مقطع کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد.

حجت الاسلام عبدالهادی مسعودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه ثبت نام دانشگاه قرآن و حدیث تا 25 فروردین 96 ادامه دارد افزود: متقاضیان تحصیل در این دانشگاه باید مدرک سطح دو حوزه یا مدرک کارشناسی را از دانشگاه های معتبر کشور داشته باشند.

<>وی با بیان اینکه پذیرفته شدگان آزمون در مراکز قم، اصفهان، مشهد و شعبه پردیس ری تحصیل می کنند، گفت: سال تحصیلی از اواخر شهریورماه 96 آغاز می شود و به گونه ای برنامه ریزی شده است که آغاز سال تحصیلی این دانشگاه با درس های حوزوی و علمی طلاب تداخل نداشته باشد.

<>به گفته وی؛ رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد شامل کلام امامیه، علوم حدیث گرایش عقاید، علوم حدیث گرایش اخلاق، علوم حدیث گرایش نهج البلاغه، تفسیر روایی، علوم و قرآن حدیث، علوم حدیث گرایش تفسیر اثری، روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا، فقه و مبانی حقوق اسلامی است.

<>قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث، ادامه داد: در مقطع دکتری نیز دانشجویانی در رشته علوم قرآن و حدیث، کلام امامیه، مدرسی معارف گرایش اخلاق و نهج‌البلاغه پذیرش می‌شوند.

<>مسعودی، با بیان اینکه آزمون ورودی دانشگاه قرآن و حدیث، اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، اضافه کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.qhu.ac.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن02537176252 تماس بگیرند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشدو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵