اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام وام‌های نیمسال دوم همزمان با شروع سال تحصیلی جدید به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام وام‌های نیمسال دوم همزمان با شروع سال تحصیلی جدید

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان و هیأت همراه از امکانات رفاهی دانشجویان در کوی دانشگاه تهران و سایر خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه بازدید کردند.

<>در این بازدید دکتر گنجی ضمن گفتگو با دانشجویان، از نزدیک مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران را مشاهده کرد.

<>رئیس صندوق رفاه دانشجویان از خوابگاه خیرساز مصلی نژاد نیز بازدید داشت و با توجه به مشکلات تأسیسات و لوله کشی این خوابگاه برای تعمیرات هرچه سریع‌تر آن تأکید و آمادگی صندوق رفاه دانشجویان برای مساعدت به دانشگاه در بازسازی تأسیسات آب گرم این خوابگاه در چارچوب طرح ارتقا خوابگاه‌ها و ظرفیت‌های قانونی را اعلام کرد.

<>گنجی با حضور در خوابگاه‌های کوی فاطمیه خواهران دانشجو در زمینه بهسازی و بهبود شرایط زندگی دانشجویان دختر با معاون دانشجویی دانشگاه تهران به گفتگو و تبادل نظر پرداخت و بر انجام اقدامات مؤثر در قالب برنامه ارتقا خوابگاه‌های خواهران تاکید نمود.

<>رئیس صندوق رفاه دانشجویان در حاشیه این بازدید عنوان کرد: ثبت‌نام وام‌های نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ همزمان با شروع نیم‌سال دوم آغاز می‌شود و تلاش صندوق رفاه دانشجویان بر این است در صورت تخصیص صدرصدی اعتبارات مصوب از سوی سازمان برنامه و بودجه هیچ درخواست وامی از سوی دانشجویان متقاضی بی پاسخ نماند.

<>گنجی همچنین خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام وام‌های نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، چهارشنبه اول دی به پایان رسید و در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد درخواست‌های وام دانشجویان واجد شرایط پرداخت شده است و چنانچه سازمان برنامه و بودجه تخصیص متناسب را که تا این دوره زمانی بالغ بر ۷۵ درصد می‌شود را تخصیص دهد مطمئناً صندوق نیز همه وام‌های دانشجویان واجد شرایط را پرداخت خواهد کرد.

<>وی تصریح کرد: بیشترین تقاضا از نظر مبلغ ریالی مربوط به وام‌های تحصیلی، شهریه و ضروری می‌باشد ولی از نظر تعداد متقاضی، بیشترین تعداد مربوط به وام تحصیلی می‌باشد که امیدواریم سازمان برنامه و بودجه تخصیص لازم را به صندوق اختصاص دهد تا صندوق بتواند هر چه زودتر وام دانشجویان را به حساب آنها واریز نماید.

<>در پایان بازدید جلسه‌ای مشترک با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان و هیئت همراه و نیز معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه تهران برگزار شد و ضمن تبادل نظر پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت اسکان و تأمین امکانات رفاهی خوابگاه‌های دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارائه گردید.



دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰