اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام مجدد دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام مجدد دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از امروز

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت نام مجدد جاماندگان دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به تقاضای برخی مراکز و واحدهای علمی کابردی برای فراهم نمودن امکان ثبت‌نام از داوطلبانی که موفق در ثبت نام برای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال تحصیلی ۹۶ نشدند، مهلت مجددی برای ثبت‌نام آنها فراهم شد.

<>وی در ادامه تصریح کرد: کلیه متقاضیان دوره‌های فوق از امروز یکشنبه ۱۹تا روز چهارشنبه ۲۲ شهریور فرصت دارند، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و مندرجات اطلاعیه‌های منتشره به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین مهلت تعیین شده به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

<>به گزارش ایسنا،‌ ثبت نام مرحله اول دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از هفتم مرداد آغاز شد و ۲۸ مرداد ماه به پایان رسید و در این مرحله تعداد ۹۴ هزار ۸۵۱ نفر ثبت نام کردند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی
 و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶