اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام مجدد تکمیل ظرفیت کنکور از امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام مجدد تکمیل ظرفیت کنکور از امروز

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت‌نام مجدد تکمیل ظرفیت آزمون سراسری خبر داد و گفت: داوطلبان از امروز یکشنبه 23 تا چهارشنبه 26 آبان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون اقدام کنند.

<>دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام ظرفیت پذیرش دانشجو در کدرشته‌محل‌های جدید همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته‌محل‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 95 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از امروز(یکشنبه) 23 آبان‌ماه جاری بر روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد. همچنین در نشریه پیک سنجش فردا دوشنبه 24 آبان جاری نیز منتشر می‌شود.

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تصریح کرد: داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند از امروز یکشنبه 23 تا چهارشنبه 26 آبان‌ جاری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه مذکور در صورت واجد شرایط بودن نسبت به انتخاب‌رشته اقدام کنند.

<>دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵