اخبار / استخدامی / آغاز ثبت‌نام متقاضیان تدریس دروس مهارتی پژوهشی حوزه علمیه خراسان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام متقاضیان تدریس دروس مهارتی پژوهشی حوزه علمیه خراسان

<>به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مهدی عباسی اظهار کرد: مدیریت پژوهش و توسعه علمی هرساله اقدام به شناسایی و جذب اساتید مهارت‌های پژوهشی برای تدریس در مدارس علمیه خراسان به‌صورت حق‌التدریس می‌کند.

<>وی با بیان اینکه شرایط اعطای مجوز تدریس همان شرایط مندرج در صفحه دوم «دفترچه راهنمای متقاضیان مجوز تدریس» است، افزود: دفترچه راهنمای متقاضیان مجوز تدریس در قسمت درخواست مجوز تدریس قرار داده شده است.

<>حجت‌الاسلام عباسی شرایط تخصصی اساتید متقاضی تدریس دروس مهارتی سطح ۲ و ۳ را این‌گونه تشریح کرد و گفت: از جمله شرایط تخصصی داشتن سابقه تدریس در سطح ۱، داشتن اتمام کتبی و شفاهی پایه ۱۰ و یا کارشناسی‌ارشد، دارابودن اثر علمی (کتاب یا مقاله علمی مورد تأیید)، توانمندی مهارتی و پژوهشی است که متقاضیان هنگام ثبت‌نام باید رزومه علمی خود را ارسال کنند.

<>وی در خصوص مراحل گزینش اساتید گفت: متقاضیان تدریس پس از ثبت‌نام در سایت حوزه باید در دوره دانش‌افزایی شرکت کرده و بعد از دوره آزمون ارزیابی علمی گرفته خواهد شد و برای قبول‌شدگان در آزمون بعد از طی مراحل اداری مجوز تدریس درس مورد نظر صادر خواهد شد.

<>مسئول اداره ترویج و گسترش پژوهش با بیان اینکه اعطای مجوز تدریس در سطح یک (دروس روش تحقیق) بعد از درخواست مدرسه خواهد بود اظهار کرد: متقاضیان تدریس دروس پژوهشی سطح ۲ (پژوهش و حوزه، مهارت کنفرانس، آشنایی با فن ویرایش، روش نقد) و سطح ۳ (مهارت مناظره و مغالطه، مهارت ترجمه، پژوهش‌های میدانی) برای درخواست مجوز تدریس باید به «پرتال طلبه، بخش آموزش، قسمت درخواست مجوز تدریس» مراجعه و بعد از مطالعه شرایط درخواست مجوز تدریس، درخواست خود را ثبت کنند.

<>وی در پایان افزود: این مرحله از شناسایی و جذب اساتید با همکاری واحد پژوهش مدارس علمیه منتخب اجرا خواهد شد و زمان و مکان هر دوره برای متقاضی آن دوره طی پیامک ارسال خواهد شد.علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۳۲۰۰۸۱۶۶ تماس‌گرفتن و یا به شناسه pajouheshkh@ در ایتا پیام بدهند.

<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳