اخبار / علمی، پژوهشی / آغاز ثبت‌نام اینترنتی هفتمین دوره آزمون‌های سراسری سنجش مهارت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام اینترنتی هفتمین دوره آزمون‌های سراسری سنجش مهارت

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای همدان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی هفتمین دوره آزمون‌های سراسری سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستی، فرش، نان و غله و... خبر داد.

جمشید رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ثبت‌نام متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و... به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت 8 صبح 28 آذر آغاز شده و تا ساعت 24 تاریخ 4 دی‌ماه سال‌جاری ادامه دارد.
وی ادامه داد: آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و ... در تاریخ 28 دی‌ماه سال‌جاری و هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آزاد آموزش فنی و حرفه‌ای روز 29 دی‌ماه سال‌جاری همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای همدان در خصوص نحوه ثبت‌نام متقاضیان خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از دریافت کارت اعتباری از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی برای آزمون‌های بخش‌های صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت‌نام کنند.
وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل 2 مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) باید پس از ثبت‌نام در آزمون از تاریخ 26/10/91 تا تاریخ 27/10/91 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
رحیمی تصریح کرد: همچنین کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد از تاریخ 26/10/91 تا تاریخ 28/10/91 با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی، براساس برنامه زمان‌بندی شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت این اداره‌کل برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای همدان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن‌های 32519616-026، 32519727-026 و 32522136- 026 و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱