اخبار / استخدامی / آغاز ثبت‌نام اینترنتی دومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام اینترنتی دومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت

مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ثبت‌نام دومین آزمون ادواری سراسری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای به صورت اینترنتی و هماهنگ آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه 6 مردادماه ادامه دارد.
محمد جهانتیغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار  داشت: دومین آزمون از آزمون‌های ادواری سنجش مهارت در سال‌جاری به صورت هماهنگ و سراسری 3شهریورماه برگزار می‌شود.
وی در زمینه شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش مهارت و نحوه ثبت نام متقاضیان بیان داشت: برای ثبت نام این آزمون، دفترچه واحد طراحی شده است که متقاضیان پس از دریافت دفترچه و کارت اعتباری از مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد سطح استان می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت نام کنند.
وی افزود: هزینه ثبت نام در آزمون‌های سنجش مهارت برای رشته های فنی و کشاورزی 150 هزار ریال و برای رشته های خدماتی یکصد هزار ریال است و متقاضیان هیچ وجه دیگری را برای شرکت در آزمون نمی‌پردازند.
جهانتیغی در زمینه اهداف برگزاری سراسری آزمون‌های سنجش مهارت اشاره کرد: برگزاری سراسری آزمون‌های سنجش مهارت با اهداف ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه ای افراد، اطلاع رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت رسانی به مخاطبان اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان باید پس از ثبت نام در آزمون براساس جدول شماره یک دفترچه ثبت نامی آزمون با درج کد رهگیری و کد ملی کارت ورود به جلسه خود را دریافت و پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمانبندی مندرج در جدول شماره یک برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت تصریح کرد: درصورتی که متقاضیان ثبت‌نام با مشکلی برای ثبت نام اینترنتی آزمون سنجش مهارت مواجه شدند می‌توانند با شماره تلفن 3424841-0541 تماس بگیرند.
وی گفت: اجرای هماهنگ و سراسری آزمونهای ادواری سنجش مهارت از طریق بکارگیری سیستم های الکترونیکی در راستای برنامه های عملیاتی سال جهاد اقتصادی از سال 1390 آغاز شده است.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۱