اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام آزمون‌های دکتری و کارشناسی‌ارشد وزارت بهداشت از بهمن و اسفند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های دکتری و کارشناسی‌ارشد وزارت بهداشت از بهمن و اسفند

<>دکتر محمدحسین پورکاظمی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی سال ۹۶ از بهمن و آزمون کارشناسی‌ارشد از اسفند خبر داد.

<>محمد‌حسین پورکاظمی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه‌های علوم پزشکی از بهمن و از طریق پورتال مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir آغاز و آزمون در اردیبهشت برگزار می‌شود.

<>پورکاظمی گفت: در سال گذشته در مقطع دکتری تخصصی در ۶۱ رشته پذیرش انجام شد، ولی در سال 96، حتما یک یا دو رشته بیشتر می‌شود.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد گروه علوم پزشکی هم از اوایل اسفند ۹۵ آغاز می‌شود و خود آزمون در روزهای ۲۲ و ۲۳ تیر 96 برگزار می‌شود.

<>او ادامه داد: آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی و آزمون ملی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور هم به صورت هماهنگ و همزمان روز پنجشنبه ۱۶ دی و فقط در تهران برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان این دو آزمون موظف به کسب ۶۰ درصد نمره برای قبولی هستند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵