اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام آزمون پیش‌کارورزی خرداد ماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام آزمون پیش‌کارورزی خرداد ماه

<>فرایند ثبت‌نام آزمون میان‌دوره‌ پیش کارورزی پزشکی آغاز شد.

<>به گزارش ایسنا، فرایند ۱۲ روزه ثبت‌نام آزمون پیش‌کارزوی از امروز ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.  بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی به دانشگاه های علوم پزشکی، آزمون میان‌دوره‌ پیش کارورزی برای دانشجویان رشته پزشکی ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

<>داوطلبان تحصیلکرده در خارج از کشور که متقاضی شرکت در آزمون میان دوره پیش کارورزی خردادماه ۱۴۰۲ هستند باید در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده‌باشند. تمام مدارک داوطلبان در مرکز خدمات آموزشی می‌بایست کامل باشد و در صورت نقص پرونده، کارت ورود به جلسه برای این داوطلبان صادر نخواهدشد.

<>داوطلبان باید قبل از ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، با مراجعه به لینک آزمون های مربوطه (قسمت پرداخت هزینه) مبلغ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال (۶۳۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی پرداخت کنند و با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به یکی از دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شده مراجعه و در آزمون ثبت‌نام کنند.

<>دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندارن، تبریز، اهواز، کرمانشاه، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد، تهران به عنوان دانشگاه‌های مجاز برای ثبت‌نام داوطلبان تحصیل کرده خارج از کشور در این آزمون معرفی شده‌اند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲